Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Ja i natt inbrott i vårt garage (vi är 3 kompisar som delar på det) . Upptäckt av min son när han gick till spårvagnen vid 8-tiden. Och ringde mig. Ser ut som kofotsarbete på dörrlist / lås på dubbeldörren. Jag saknar verktyg, personlig skyddsutrustning.
Vad mina kompisar saknar vet jag inte mer än det ser ut som personlig skyddsutrustning.
Vad jag gjort:
1)Talat med två av fastighetsskötarna som kom för bi. De sa till mig ringa fastighetsägaren så denne fixar snickare för reparation dörrlist, brytskydd, nytt lås för låset kass min nyckel fungerar inte.
2)Satt igen dörren så den inte står och slår. (men det är bara att öppna för den som vill) För att verkligen sätta igen den, tex skruva igen dörren måste jag montera loss skadat låsbleck och lås så jag avstod. (Kanske polisen intresserad?)
3)Anmält till fastighetsägaren.
4)Försökt ringa mina två kompisar och farsan till en av dom. Ingen svarar, dålig täckning eller inte möjlighet svara gissar jag.
5) Vad göra nu ? Finns det nån lista på åtgärder?
Går och snackar med han som har en firma i bredvid. Så han vet om vad som hänt.
Vad mina kompisar saknar vet jag inte mer än det ser ut som personlig skyddsutrustning.
Vad jag gjort:
1)Talat med två av fastighetsskötarna som kom för bi. De sa till mig ringa fastighetsägaren så denne fixar snickare för reparation dörrlist, brytskydd, nytt lås för låset kass min nyckel fungerar inte.
2)Satt igen dörren så den inte står och slår. (men det är bara att öppna för den som vill) För att verkligen sätta igen den, tex skruva igen dörren måste jag montera loss skadat låsbleck och lås så jag avstod. (Kanske polisen intresserad?)
3)Anmält till fastighetsägaren.
4)Försökt ringa mina två kompisar och farsan till en av dom. Ingen svarar, dålig täckning eller inte möjlighet svara gissar jag.
5) Vad göra nu ? Finns det nån lista på åtgärder?
Går och snackar med han som har en firma i bredvid. Så han vet om vad som hänt.