? Lite intressant att läsa/se på detta fora

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
? Detta fora är högintressant märker jag och dessa som söker "någonting". Gällande då med all tydlighet uppkörning, problem med hojen etc. och att sporthoj.com som dyker upp i deras sökningar.

? Gamla gardet här ger inte upp och hjälper allt och alla med detta vilket jag tycker är beundransvärt. Eloge till er ?

? Tyvärr så Googlar dom och får sitt till godo och försvinner oftast härifrån, vilket jag tycker är tråkigt. Tack för ordet ?

Screenshot_20221124-104455_Facebook.jpg

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag gör mitt bästa. Men som gammal,feg, talanglös och obildbar blir det bara små krumsprång.

OT: Vad blev av SMC och samarbetet med de där killarna som struntade? Behöver nog en kurs.
Jag har definitlivt blivit sämre på att lyfta framhjul, men det var en ganska plötslig brytpunkt av nån anledning. Jag är iofs lite sugen på att skaffa något litet billigt fanstyg som skulle vara billigt att muppa runt på. Min Shiver vill inte alls lyfta framhjulet.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag har definitlivt blivit sämre på att lyfta framhjul, men det var en ganska plötslig brytpunkt av nån anledning. Jag är iofs lite sugen på att skaffa något litet billigt fanstyg som skulle vara billigt att muppa runt på. Min Shiver vill inte alls lyfta framhjulet.
Man kanske får nöja sig med att kunna knäskrapa i 30 knyck med motarden? Det är nog muppigt så det räcker.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Nuförtiden gör man ju saker som var helt otänkbara på nittiotalet...centralstödskrap...

För att anknyta till trådstartarens inlägg så tycker jag att det är ett ganska tråkigt beteende som ganska många nya medlemmar visar upp (inte bara här utan också på en del snöskoterforum). Man ställer en fråga om ett tekniskt problem, man får några förslag och sedan försvinner man för evigt utan någon som helst återkoppling.

Alla dessa forum skulle kunna bli en sjukt mycket bättre informationskälla för alla med samma problem i framtiden...

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Jag lägger fortfarande ut fotbladet någon tum utanför fotpinnen som känselspröt.
Ibland killar det till.
Då vet jag att jag lever. Samt att det är värt att fortsätta.
...med både det ena och det andra.

geva

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
S1000R M
Jag har definitlivt blivit sämre på att lyfta framhjul, men det var en ganska plötslig brytpunkt av nån anledning. …..
Haha, jag upplever nåt liknande. Fram till förra året körde jag ”äkta’ SH och hade inga problem med att ligga nära jämnvikt utan WheelieControl, men på min nya med mer upprätta körställning känner jag mig inte alls lika säker :confused:
Så nu fegar jag och har DTC på ”Minimum support ” :rolleyes:

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...