Jag är verkligen helt hundra!
Jag kollade knastrena 200ggr.. Kan dom ha lossnat endå?
Tempen var normal och jag körde lugnt (under 8k rpm).
Kom precis ut ur en kurva och då låser sig bakdäcket..
Kicken var helt stum.
Hur fan får jag loss cyllen när kolven sitter fast i den?
Jag ska iallafall göra så att jag beställer en kolv imorgon och lämnar sedan in originalcylindern på honing. Kosta vad det vill kosta för nu vill jag ha en WSM
Vad ska jag ta för min hoj sen då?
Den har gått 40h, att den skurit vet jag inte om jag nämner ens...
Fint skick och ny sidokåpa!
40kkr, är det lagomt?
Det är vell ett ganska bra sug på 125cc 2T motarder?
Sorry för OT..
Men hur fort går WSMen?
Kan den hålla farten?
Hur är dämparna?
Bromsarna?
Ljudet?
Om det blir en WSM så blir det effektsystem också
Edit:
Att jag ska kunna laga hojen hänger på om jag får sålt effektsystemet, så alla som har en MX 125, mitt Giannelli är till salu för 3000kr, då sitter det kolfiberljuddämpare på också!