Skorpan
Guest
tack hultan
http://ratpack.se/filmer/Mini-mania.avi
http://ratpack.se/filmer/Mini-mania.avi
Hehe, det lår bli fler filmer!P@trik skrev:Störtskön film
Bara att meka dit en wheeliebar oxå...
Den funkar för alla om du vet hur man gör... Du kan inte använda en c-64 till att kolla på aftonbladet.se med nu för tiden tex..E22 skrev:vad är det för fel med att lägga upp en länk som funkar för alla??
Humm, vad är det för fel på det, vilken låt skulle du använt såom är mer "rätt" då?Mech skrev:Hur fan kan du använda Poison till en sånhär sak?
Det är ju som att ha The Final Countdown på telefonen...
Sjysst film dock!
luta dig bakåt, gasa, och ryck.. Inte för mycket bara...Jens_von_Helvette skrev:härlig film.. men jag har också försökt wheela lite men inte kan jag då få upp den så där eller.. nå tips kanske?
Nä fy på dig ola, vad skall jag slänga in i filmen så att du blir nöjd då?Coola Ola skrev:Det där parkeringshuset kommer bli utslitet av alla minimotoåkningar Ska ni filma på lördag?
Schysst rulle men jag håller med om att låten var fetkass
Hultan skrev:Nä fy på dig ola, vad skall jag slänga in i filmen så att du blir nöjd då?
Jag tänkte ju att det skulle bli roligt med en klassiker ju..
Men men, det får väl bli "Oh, my ding ding dong" för din filmversion nästa gång då!
Hehe, ja man kan inte blidka alla när man gör film, men dom som säger det utan glimten i ögat tycker jag är lite knasiga, "jag tycker inte om äpplen, så därför kan ingen annan göra det" typ..Coola Ola skrev:Pest eller kolera, pest eller kolera, unge man... Skämt åsido, tycker faktiskt att enbart motorljudet är vackert nog men om du prompt måste slänga in lite musik ta nightwish eller rammstein eller varför inte lite depeche mode? (inte för att jag håller andan direkt..... )
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|