Liten blev STOR

sammysampa

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
CBR 600 RR -05a
Japp som rubriken läses, körde minimoto (blata kopia) och hängde här då men har nu tatt steget till större hoj. Tog mitt kort 30e Augusti 5 dagar innan min 30 årsdag. Fick resa till Rhodos av sambon, åkte ner 3 September.Kändes fel o ligga på stranden o önska sig hem. Hahaha Jobbigast blev det av att nån på ön hade exakt likadan hoj som min, som han rasta skiten ut utanför hotellet. :mad:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
välkommen fin hoj du äger med går att köra snabbt med :tummenupp :tummenupp

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
sammysampa skrev:
2669220 Japp som rubriken läses, körde minimoto (blata kopia) och hängde här då men har nu tatt steget till större hoj. Tog mitt kort 30e Augusti 5 dagar innan min 30 årsdag. Fick resa till Rhodos av sambon, åkte ner 3 September.Kändes fel o ligga på stranden o önska sig hem. Hahaha Jobbigast blev det av att nån på ön hade exakt likadan hoj som min, som han rasta skiten ut utanför hotellet. :mad:

Tjenare!!
Grattis!! En till trelleborgare.. underbart!

Då får man snart se dig med på alla trelleborgsgazz och onsdagsgazz hoppas vi på! Ser du en vit/röd R1 i trelleborg så är det bara kör ifatt mig och stanna mig om du kommer ifatt :D

:yoparty :)

sammysampa

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
CBR 600 RR -05a
Eddi skrev:
2669792 Tjenare!!
Grattis!! En till trelleborgare.. underbart!

Då får man snart se dig med på alla trelleborgsgazz och onsdagsgazz hoppas vi på! Ser du en vit/röd R1 i trelleborg så är det bara kör ifatt mig och stanna mig om du kommer ifatt :D

:yoparty :)

Självklart. Kul att man funnet fler här så man kan mötas, blev juh tyvärr ett antal rundor i sin ensamhet med ipoden.

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
sammysampa skrev:
2671644 Självklart. Kul att man funnet fler här så man kan mötas, blev juh tyvärr ett antal rundor i sin ensamhet med ipoden.

körde 3 år så... ensam med musik.... tyckte det var rätt skoj kanske en timme..

men fy fan vad mycket roligare det är att köra i gäng... sjukt roligt! Bara hänga på oss är en jävla massa som kör

KOlla vår hemsida. www.fyllegnu.com. De flesta bor runt lund men vi kör ofta med trelleborgs gänget med. Då jag själv bor i trelleborg

GOD JUL PÅ ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!! ses på maggasinet på juldagen hehe

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...