Liten film på min RG

RgOlsson

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
KTM 1290 Superduke R -16
Var den orginal där... För ja tycker den låter som min o min e orginal..

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
ee det varenda lager i motorn som skarammlar så jävligt i bakrunden??? men du har effekt på din va?? låter gött iaf!!!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jag har en liknande film på datorn :)

Fast med min... Gasar iofs inte så mkt, men min låter mycket mullrigare/maffigare, din låter mer åt "trimmad moppe"- hållet... :)

Kanske lägger upp den sen, om jag inte spelar in en ny bättre snart... Ska till båtmässan imon o ska bygga klart larmet i övermorgon, får jag klart den o instalerar det, sätter i hipop hojen så lär det bli film-tajm :)

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
MRX_Martin skrev:
Jag har en liknande film på datorn :)

Fast med min... Gasar iofs inte så mkt, men min låter mycket mullrigare/maffigare, din låter mer åt "trimmad moppe"- hållet... :)

Kanske lägger upp den sen, om jag inte spelar in en ny bättre snart... Ska till båtmässan imon o ska bygga klart larmet i övermorgon, får jag klart den o instalerar det, sätter i hipop hojen så lär det bli film-tajm :)
släng upp filerna!, + hur byggde du larmet?,

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
nicke skrev:
släng upp filerna!, + hur byggde du larmet?,

Får se sen... Kanske lägger upp den, men jag orkar inte nu, spelar in en ny, gasar knappt, den står på tomgång, hehe...

Larmet... pjhu, ja du, det är ett knåpandes o få allt rätt, håller på o bygger om liten nu för tutan stör ut 555an, så jag ska ta bort ett relä o driva det andra relät direkt med transistorn, separat, så 555an bara öppnar en transistor, sen ska jag sätta en diod för o utskillja det lite o sen på med en fet konding som tar bort störningarna, så nu blri det mindre o bättre, kanske lägger upp nån tråd om det sen när jag är klar... :)

EDIT: Det är inget jag rekomenderar för nybörjare att bygga ett larm, har varit rätt krångligt, men det är kul, har lart mig mkt med :)

KANSKE ska börja sälja larm sen, men det lär dröja ett tag...

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Den ska vara ostrypt, men jag är inte säker... den ska säljas snart och jag ska köpa en CRM troligen...

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
MRX_Martin skrev:
Får se sen... Kanske lägger upp den, men jag orkar inte nu, spelar in en ny, gasar knappt, den står på tomgång, hehe...

Larmet... pjhu, ja du, det är ett knåpandes o få allt rätt, håller på o bygger om liten nu för tutan stör ut 555an, så jag ska ta bort ett relä o driva det andra relät direkt med transistorn, separat, så 555an bara öppnar en transistor, sen ska jag sätta en diod för o utskillja det lite o sen på med en fet konding som tar bort störningarna, så nu blri det mindre o bättre, kanske lägger upp nån tråd om det sen när jag är klar... :)

EDIT: Det är inget jag rekomenderar för nybörjare att bygga ett larm, har varit rätt krångligt, men det är kul, har lart mig mkt med :)

KANSKE ska börja sälja larm sen, men det lär dröja ett tag...
okey,, lät ju bara "lite" krångligt då... nämen jag blev sugen på nått liknade "sitt" larm till hojen, de e ju inte så skoj att alla bara kan gå och sätta sig på skönheten, särskilt för oss som går på skola fortfarande, någon som har en idè hur man kan konstruera nått sånt?...

Olle_TZR

Mumma
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
NV 128cc -1950
nicke skrev:
nice!,, mycke snö kvar i övik?.. här är det gröna gräsmattor som gäller (snön kommer nog en vända till)...

Men skojja! det är ett par dm snö.. och jag kan lova att det kommer mer.. i april börja det ge sig.. bruka vara så... :huvet

Vill ha ASSSSFALT :tuttar

Supra^

Kawa suger fett
Gick med
7 Jan 2004
Hoj
Kawasaki KDX '91-'92
sry, har bråttom o hitta inte rgf-threaden... så ja måst väl fråga här... säg mig va för batterin ni har i era rgf? ja vill int köpa original varta-skit.. kostar här i finland 60e o de e lite för dyrt för mig...har tänkt köpa ett biltema-batteri (JO ja vet att dom e skit, men bättre än inget...) så vilket biltemas batteri passar in dit, o har tillräcklit me ampere..? kommer ihåg att ngn hade biltema-batteri på sin... HELP :confused:

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...