tvålen skrev:WEI!Idag landade rg motorn här! Nu behövert jag endast en fin cylle sen bär det av!
Så till frågan, en begad fin cylle eller en helt sproilans...? Eller rent av omnicalisera?
/tvålen...
tvålen skrev:Den här då?
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-250-Z...ryZ88506QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Kanske ska säga att jag betaler hälften av summan... så 170€ blir för mig ca 800kr
tvålen skrev:Det passar, fått uppgifter från en säker källa![]()
Nej, kanske inte utan vissa garantier, men man kan inte alltid få det. Ibland måste man lita på instinkten, om man nu har nåt sånt![]()
![]()
LOV2XLR8 skrev:Va de du som ringde mig?![]()
Glömde påpeka en sak för digom det var du som ringde???. Avgasportsstyrningen har jag inte fått fungerande så om du skaffar en RS 250 cylle e de inte säkert att portstyrningen går att få fungerande. Jag har inte lagt ner så värst mycket tid på att få det fungerande men kan gå. Jag tycker sj du ska skaffa org cylle. Ang styrningen så sitter ett bulthål för org styrning i vägen för RGF styrning så själva "vajerhuset" kommer inte in.
tvålen skrev:Om du heter Christian så, Ja!![]()
Jaha, okej. Men hur blir det då då... Går den sämre? Blir det samma effekt som att portarna skulle vara nere hela tiden eller tvärtom?
för att få det att passa med RGV/RS hjulet till portarna så är de bara till å göra nya vajrar bestående av en vajer och 2 nipplar.. väldigt änkelt!. lycka till. Cylinder finns att köpa nytt hos starolracing för lite över 3k.tvålen skrev:Thx för informationen killar!Får se vad det blir sen
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy