Liten påminnelse SRW Söndag 11/7

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Körningarna i juli månad på SRW är från 12-16!

:tummenupp Folk är verkligen körkåta, endast platser kvar i vit grupp!! :tummenupp

Skoj som sören! Enligt väderrapporten ska det var sjukt varmt på söndag så ladda upp med VÄTSKA!

Ses på banan gott folk! :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Var det någon som va svettig idag? Tyckte inte det var så speciellt varmt, eller vad säger ni?

:arsele :D:D:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Körde du något idag då? :va var ju inte mycket man såg av dig sist :fakta

Nä, det blev inget för mig idag. Inte riktigt på topp för att köra så det blev bara åskådare. Var nyttigt att titta från läktaren iaf. Är du hel o kry?

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Monster S4R
Nä, det blev inget för mig idag. Inte riktigt på topp för att köra så det blev bara åskådare. Var nyttigt att titta från läktaren iaf. Är du hel o kry?

Haha.
Jo tack, jag sitter ihop i ett stycke men har satans ont i mina revben fortfarande :näsblod

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
haha, hade du kört hade du vetat hur svettigt det blev! men bara när man kom in, när man väl körde var det hur härligt som helst!

ahhaa jo ja kan tänka mig det, men valde att inte köra bakis. kommer fler bandagar. :tummenupp gick det bra för dig i vit grupp igår? :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
riktigt bra :D den gruppen är för mig! :D
tänker du köra på söndag? skulle inte blir så varmt då!

ville göra det men det var helt fullt i gul. :( så ja har bokat mig som flaggis istället så får ja lite poäng. hoppas kunna boka mig till den 25e. :) ja bryr mig inte så mycket om värmen utan mer att ja mådde illa. :tungan :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning