Liten stunt hoj

Woltarn

Wanted
Gick med
6 Oct 2008
Hoj
Kawasaki
Hej? vet inte om denna tråd är okej men annars får nån ta bort den:tummenupp . Jag har tänkt att lära mej stunta men är bara 150 cm lång så det finns inte så många hojar som är lagom för mej:( jag har kört mc(cross) ett par år så jag klarar koppling och så. vet ni någon passande hoj snälla svara:Bugar /butter

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar
Jag har sett en massa Monkey bikes i Finland. Dom kan man nog vässa till och dom är så små man få tror jag :tungan

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Skrämma upp en kawa er-5a ordentligt? Den kan du dreva om, fixa lite prylar på etc så har du en både billig o låg (finns sänkningssatser till) hoj att stunta me! :tummenupp

Woltarn

Wanted
Gick med
6 Oct 2008
Hoj
Kawasaki
Det kanske kan vara en ide att köpa nån form av motard?
då är det ju inte allt för mycket kåper som går. det kanske finns nå typ midsize cross man kan träna på? är det en bra ide? /butter

Woltarn

Wanted
Gick med
6 Oct 2008
Hoj
Kawasaki
tyvärr e det ju så att e man 150 cm väger man ju inte jätte mycket och jag är inte jätte stor annars heller så det får nästan vara en motard/ombyggd cross med lite mindre motor.

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
tyvärr e det ju så att e man 150 cm väger man ju inte jätte mycket och jag är inte jätte stor annars heller så det får nästan vara en motard/ombyggd cross med lite mindre motor.

Motard behöver inte vara enklare även om den väger mindre än sporthoj. En motard har ju högre markfrigång så du sitter högre och står högre när du kör bakhjul och har även lite längre ner till marken om du vurpar. Annars kanske fiddy stunt är något att satsa på? Fast det är kanske ungefär samma status som att stunta moppe:rolleyes: Men om du är inne på motard kan kanske någon midsize hoj eller lätt 250cc vara något. Eller så köper du en lätt, liten 2takts 125cc motard:) .

Woltarn

Wanted
Gick med
6 Oct 2008
Hoj
Kawasaki
nån midsize 125 kan nog va något att ha! får se en motard/cross får det nog bli. tack för tipsen men kom gärna med fler. /butter

Liten-grabb

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2007
Hoj
pitpro 06, 150cc fyrhjuling
skaffa en 85cc cross, kan tipsa om KTM´z 85a. grymt mycket mer kraft än i en annan 85a, jag ska snart sälja min så då kan du ju slå till ;)

bara att köpa ett par motard däck till så blir det bra

SDM

Det är fint med hoj! Eller? Jo, no är de
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
Honda cbr600 F4i
Green är ochså 150cm han kör en 636 :)

StuntMascot

Stuntare
Gick med
23 Dec 2007
Hoj
R6 -03
Motard behöver inte vara enklare även om den väger mindre än sporthoj. En motard har ju högre markfrigång så du sitter högre och står högre när du kör bakhjul och har även lite längre ner till marken om du vurpar. Annars kanske fiddy stunt är något att satsa på? Fast det är kanske ungefär samma status som att stunta moppe:rolleyes: Men om du är inne på motard kan kanske någon midsize hoj eller lätt 250cc vara något. Eller så köper du en lätt, liten 2takts 125cc motard:) .

Sen är ju också sporthoj mycket mer kompakta och Mycket mer stadiga. Desutom har väl supermotard längre hjulbas och därmed blir det mycket högre på bakhjulet.:tummenupp

Härnöante

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
såld
Moped, scooter och trail är svårare än motard och motard är svårare än sporthoj, känns som det är nåt som inte stämmer:va

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Denna är ganska cool

[YOUTUBE-ID]GgE8vgcn0hk[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring