Kanske gammal, men den är ny för mig iaf. Hursomhelst så hoppas jag att den polisen inte fick stanna i tjänst iaf!
http://legallyarmed.com/Finger on the trigger.mpg
http://legallyarmed.com/Finger on the trigger.mpg
pajo skrev:Tänker man på att det brukar vara ca 4kg tryck vid double action och 1,6 kg vid single action på en 9mm pistol så ska man inte göra ett vådaskott om man har lite vapenvana. Det har tydligen inte denna kvinna.
pajo skrev:Tänker man på att det brukar vara ca 4kg tryck vid double action och 1,6 kg vid single action på en 9mm pistol så ska man inte göra ett vådaskott om man har lite vapenvana. Det har tydligen inte denna kvinna.
Man kan ju säkra vapnet också....TheDude skrev:True . Därför borde vissa t.ex k-pistar antingen konstrueras om eller förbjudas, det räcker ju med en liten smäll för att vissa ska fyra av ett skott. Själv trodde jag inte riktigt på att det var sant, förräns min skytteinstruktör visade
gulsvartkawwa skrev:Man kan ju säkra vapnet också....
Fredrich skrev:Grovt tjänstefel. Omedelbart avsked.
maverick_750rr skrev:Nix... alla kan göra fel, jag vet. Fallet prövas och sen kommer man fram till att hon är förbannat duktig för övrigt som polis och Sverige behöver ju lite fler duktiga poliser.
Hon stannar.
750RR
maverick_750rr skrev:Nix... alla kan göra fel, jag vet. Fallet prövas och sen kommer man fram till att hon är förbannat duktig för övrigt som polis och Sverige behöver ju lite fler duktiga poliser.
Hon stannar.
750RR
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |