Darklighter
Ny medlem
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1512393/Full-man-omhandertogs-vid-mc.html
Sjukt om han lyckas komma undan...
Sjukt om han lyckas komma undan...
Visst ska det stå utom allt rimligt tvivel att man är oskyldig, men i detta fallet är det väl uppenbart att mannen kört.
Hur troligt är det att en berusad person sätter på sig en hjälm, leder ut en skadad hoj i trafiken och lägger sig vid/på den?
Alternativt, hur troligt är det att en berusad person som av en tillfällighet bär hjälm när han/hon är ute på sin fyllepromenad, ser en kraschad hoj ligga på gatan och sedan lägger sig vid/på hojjen?
Jo, hade det varit en sporthoj hade han troligen varit påtänd istället för full.Oväntat att det var en packad lirare på en custom hoj...
Hur sannolikt är det att den gripne satt bakpå och föraren smet.
Han kanske var passagerare.
Enligt min mening är det snudd på lika idiotiskt att kliva upp som full passagerare. Hur kul/lätt är det att framföra en mc trafiksäkert med ett svajande/viftande fylla där bak?
Bortförklaring #5:
(om nu inte reglerna ändrades 1Juli)
Skulle till polaren för att dricka lite bira o sprit.
Åker hemifrån spik nykter men lyckades att trilla med mc:n sen satt fast under den. Tja, då var det väl lika bra att sätta igång o supa där man ligger. Sen kommer nått jävla miffo till tonåring o istället för att hjälpa mig upp så snor han all min sprit!
Jag vill göra stöldanmälan!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |