R2 skrev:2266373och 2007 blir det 1000cc,
eller?
Gottis skrev:2266380då kanske 600 kommer tillbaka till SM
boba fett skrev:
boba fett skrev:
Det var på tapeten, men verkar ha täckts över. Inget vet just nu vad det blir. Men jag ser detta som något att nästa år kommer det bli lite hetare om öronen inom stcc's mc-klass.R2 skrev:2266373och 2007 blir det 1000cc,
eller?
R2 skrev:2266373och 2007 blir det 1000cc,
eller?
valmers skrev:2267651*Lodnert-mode on*
Main moåste tjoörra tvaufeimti föor aett fau rette tjeinslan föur råådrajsing. Min paog kräschede föur moånga goånger pau höuuett, sau nöu äer deit slöut.
*Lodnert-mode off*
Det är nog troligtsvis som att jobba för Svemo, fast han blir betald.jP skrev:2268004Han har alltså två jobb, samt är ledamot i SVEMO RR-komitté. Hur hinner han, eller gör han det?
Max någonting ifrån skåne.sandstream skrev:22679961000 cc, ja tack
Kenneth är en av två personer i Sverige som har internationell licens och som därmed också kan arbeta som tekniker i Moto GP.
Vem är den andre?
Swedie skrev:2268013Det är nog troligtsvis som att jobba för Svemo, fast han blir betald.
okej, det var lägre än glocalnet, jag erkänner!
Nej, det är det givetvis inte. Inte riktigt alltså. Jag tar för givet att han kommer att avsäga sig sitt uppdrag i SVEMO i o m att han börjar arbeta för STCC. Annars kan det bli en intressekonflikt.jP skrev:2268059Men är det riktigt riktigt att han sitter på två stolar där den ena ägs av ett komersiellt privatägt företag (STCC) som kan gynnas av hans beslut i idrottsförbundet?
vore katastrof ju, för nått liknande har väl inte hänt förut?Teddy skrev:2268087Nej, det är det givetvis inte. Inte riktigt alltså. Jag tar för givet att han kommer att avsäga sig sitt uppdrag i SVEMO i o m att han börjar arbeta för STCC. Annars kan det bli en intressekonflikt.
Nej, precis. Bara en viss person fick köra NSBK så var det inte så noga med något annat.R2 skrev:2268177vore katastrof ju, för nått liknande har väl inte hänt förut?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|