Lokal att hyra

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Tjena,
Jag har en jobbar kompis om skall flytta till uppsala i vår/sommar och skulle behöva hyra en hobbylokal/del i lokal. Stefan bygger motorcyklar och är bra på det :tummenupp Nån som vet/har nån?

:) Jocke

"Hobbylokal/del i lokal önskas hyra från omkring våren/sommaren 2008 av seriös hojåkare,
minst 50 kvm, minst takhöjd 2,40, uppvärmd, 3-fas el. Gärna med tryckluft, max 2500kr/månad ej längre ut 5km från centrum.
Ring Stefan på 0761-146676 med förslag/möjlighet"

Last edited:

Peter P-Z

alias Piff
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K6, Honda CBR929RR -00 Repsoledition, Yamaha WR450F -04
Jag är i behov av vinterförvaring av två hojjar med möjlighet att skruva. Får inte riktigt ordning på gammelhojjen så det blir ev. en lite mer omfattande rivning av motorn i vinter. Om inte annat för att det är roligt att skruva lite ibland. :) Om det finns någon lämplig lokal så skulle det vara kul om vi kunde gå ihop ett par stycken. Helst nära U-A då jag idag får sitta och åka 2 mil till ett garage. Dessutom är det alltid roligt att ha någon att snacka med under tiden. Om någon kunnig har tips när man rivit sönder lite för mycket så är ju inte det helt fel heller.

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping