Fattar inte att de har det den 12:e
Jag ville ju också följa med!!!!
De é bara att åka
Är ju bal då
[Magnus Uggla mode ON]Skulle du ha tänkt på liiiiiite tidigare... [/Magnus Uggla mode OFF]Är ju bal då
[Magnus Uggla mode ON]Skulle du ha tänkt på liiiiiite tidigare... [/Magnus Uggla mode OFF]
Det är tradition att MC-Lucia kortegen är dagen innan för att inte störa det riktiga luciatåget genom Malmö.Det gjorde jag!
Hade de lagt luciakörningen på rätt dag (dvs, den dagen det verkligen är lucia) så hade ju allt funkat kanon...
Men nej, de lägger körningen dagen före lucia?
Det är tradition att MC-Lucia kortegen är dagen innan för att inte störa det riktiga luciatåget genom Malmö.
åååh jag vill ju meeeed
Du har lovat att fota oss innan vi sticker till balen! *påminner*
Jag skall ner om vädret tillåter, detta är en tradition och lite speciellt. Det var på en sån körning jag träffade wonderwizard och blacktriple första gången.
Tomtedräkt på!
Vågar du det tänk om hojen inte startar på macken.Jag skall ner om vädret tillåter, detta är en tradition och lite speciellt. Det var på en sån körning jag träffade wonderwizard och blacktriple första gången.
Tomtedräkt på!
Jag skall ner om vädret tillåter, detta är en tradition och lite speciellt. Det var på en sån körning jag träffade wonderwizard och blacktriple första gången.
Tomtedräkt på!
2004-12-12 kl 19:28 för att vara exakt.2004 va?
Jisses vad tiden går...
Finns det där på bild? Näääääää!Vågar du det tänk om hojen inte startar på macken.
Willew från RRHahaha!
Vem är snubben längst till höger btw?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM