Lucky9...

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Asså... Här går man omkring på jobbet och försöker vara så hemlig som möjligt... Osså ska man delta på en annan grupps gruppmöte. Tänker "ha. här borta är jag safe. ingen har koll på mig här..."

Vad händer? Det första jag hör när jag kommer in i rummet är ett styck rundningsmärke som avslöjar mina djupaste hemligheter!!!!

Hehe... Ok... Det är väl inte så farligt. Men jag undviker, i största möjliga mån, att tala om eländet. Jag är 23. Det har jag varit i många år nu. :)

Ska jag vara helt ärlig så är det trevligt när folk uppmärksammar det på ett enkelt sätt. Det som stör mig är när folk försöker "fira" mig osv... Men ett enkelt grattis är kul.

Så egentligen ska jag väl säga "Tackar så mycket".

Emmi: Ehm.. jag tror jag klarade av supandet i helgen... för ca 5 födelsedagar frammåt. :)

Det bästa var att det inte ens var födelsedagsfest (sa inget till polarna och dom kommer inte ihåg såna triviala saker) utan vi satt bara och skulle ha en trevlig lördag... Har knappt vågat ringa polarna sen i lördags... Men som jag oxå brukar säga, ingen fest utan ågren. :D

Så... Tack så mycket för grattulationerna. Återgå nu till era jobb, motsvarande, och fundera inte så mycket på min födelsedag så blir både ni och jag lyckliga. Titta ut genom fönstret och konstatera att det är fullgott MC-väder! Tjoho! Måste bara få tebax hojen... Sen så ska vi fylla vårluften med en enstånkas vackra ljud!

Puss å kram på er!

/Lucky9

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Mattias skrev:
Nej nej! Du fyller 28!
Bara två år kvar till 30!

Mattias... Du är en mycket, mycket ond GUBBE! :p

Men som vanligt har Mattias rätt. Ca 9 månader efter midsommarafton så föds det en del ungar...

Själv blev jag av med oskulden på en midsommarafton (ja... lite mer info än vad ni behöver. men va fan... :)) men jag/vi hade tur och 9 månader senare så behövde jag inte betala ut något underhåll. *puh*

Jaja... Ha en fortsatt bra dag.

/Lucky9

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
Lucky9 skrev:
Själv blev jag av med oskulden på en midsommarafton (ja... lite mer info än vad ni behöver. men va fan... :))

Vad är det för skitsnack, du har väl aldrig vart oskyldig!!!

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Rundningsmärke skrev:
Consider yourself Lucky(9), om inte forumet krashat hade jag lagt ut bilden på dig som badpojke. :skrämd :D

/A

Hehe... Det är ju en SNÄLL bild. Jag kan dra över några länkar till dig internt som får dig att sjukskriva dig och gå hem på studs!

Som sagt... Jag kan vara ännu mer motbjudande än den bilden... :D

/Lucky9

Excalibur

Hata höst o vinter
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda CBR600FSport-01
Macho Woman skrev:
Jag blir också 28. Förbannat dystert. Har inte du kris?
28... Kan man bli så gammal?
Är 23 nu och blir 24 i år och jag börjar få kris redan...
Skulle vilja hålla mig just 23, perfekt... Inte för gammal och inte för ung utan 23.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...