Luftavfuktare *snabbt*

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Tjena folks!

Jag har en husvagn som behöver torkas av invändigt.

Har förstått att en luftavfuktare is the shit och undrar därför om det går att hyra/låna sådana i den här stan?

Marky

www.tidermans.se (kolla in den här: 565333 *Torkvärmeaggregat:D ) dom har även andra mindre.

www.bauhaus.se dom borde väl ha till uthyrning tror jag

http://www.ramirent.se/templates/ProductAndServiceGroup.aspx?id=85

Finns ju fler, kolla google och sök på maskinuthyrning

Lycka till

Jag var i kontakt med Cramo och vi kom fram till att det kommer att kosta ca 6 000kr att få den torr om man hyr av dom. Dom vill ha 200 kr/dygn ungefär och om det är fukt i väggarna kan det behöva stå i upp till en månad :gnissla

Eftersom jag bara gav 5 lock öl för husvagnen känns det lite oproportionerligt att sen lägga så mkt pengar på torken.

Hyr hellre en privat o betalar i några goda öl eller en helg fylld av party i just husvagnen :fyllisar

Eftersom jag bara gav 5 lock öl för husvagnen känns det lite oproportionerligt att sen lägga så mkt pengar på torken.

Undrar just varför den bara kostade 5 lock öl ?????:pannkyss

hoppas du har gratis el på din parkering för det drar satans med ström att köra luftavfuktare!!!!

Tror det bästa är att köpa en på blocket och sedan sälja den igen.

Lycka till

Torka ut den med värmefläkt och arrangera lite luftinsläpp i ovan- och underkant på vagnen istället.
Öppna alla skåp och luckor mm på vid gavel och ta ut alla mattor mm innan så går det fortare.
/J

Torka ut den med värmefläkt och arrangera lite luftinsläpp i ovan- och underkant på vagnen istället.
Öppna alla skåp och luckor mm på vid gavel och ta ut alla mattor mm innan så går det fortare.
/J

precis,,, sen kika så inte väggar e mjuka av vatten mm,, mögelrisk
isf kan de hjälpa med o rikta en värmekälla (typ värmefläkt, kupevärmare) mot den väggen i nåra dygn.

:pannkyss
Tur vi har stort tält med oss till Lelles om ni vill ha annan sovplats :pannkyss :tummenupp

Nä seriöst... hoppas att det löser sig :tummenupp

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...