Mv Agusta skrev:Jag letar efter en ljuddämpare ny/beg. till cagiva planet 125 (tror även att jag skulle kunna få en mito dämpate att passa) Vart kan man köpa det i sverige? Undrar även vart man köper luftfilter till 125r.
Tack i förhand.
kaZmur skrev:Biscaya Motor i alingsås fixar biffen i ett nafs. www.biscaya.com
Solid snake skrev:Har läst om folk som har frågat dom om cagivadelar o det har inte varit mycket dom har kunnat fixa, men du borde veta bättre eftersom du säkert har köpt från dom och för att du har en cagiva.
shoik skrev:Fortfarande www.geiwiz.de
KalleNorton skrev:Då jag är wannabeterrorist kapar jag tråden. Vad är snyggast, kolfiberdämpare eller krom?
Okej, låter konstigt... Jag har köpt kolv, cylinder, packningar, gaswire, varvräknarwire, drev, kedja mm där iaf och då var det inga problemSolid snake skrev:Har läst om folk som har frågat dom om cagivadelar o det har inte varit mycket dom har kunnat fixa, men du borde veta bättre eftersom du säkert har köpt från dom och för att du har en cagiva.
kaZmur skrev:Okej, låter konstigt... Jag har köpt kolv, cylinder, packningar, gaswire, varvräknarwire, drev, kedja mm där iaf och då var det inga problem
Mv Agusta skrev:Dom kunde inte fixa nån ljuddämpare, konstigt när ja kolla ljuddämpar-fästet idag så såg jag att det var triovalt, undrar hur bra en rund dämpare passar där på egentligen.
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|