Lugna körningar

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Tjena.

Nu är det som så att Peterrr här på forumet ska ta körkort för MC. Jag ska då vara handledare åt honom. Detta innebär att vi kommer ge oss ut i hyffsat lagligt tempo. Så om det nu är folk som inte är så gasglada och saknar att åka i grupp i lugna tempon så har ni nu eran chans. Vi kommer nog ge oss ut på onsdag eftermiddag/kväll nästa vecka (18/5). Är det några som är intresserade av att åka med? Skriv upp er.

1. Firefly
2. Peterrr
3.
4.
5.

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
Tjena.

Nu är det som så att Peterrr här på forumet ska ta körkort för MC. Jag ska då vara handledare åt honom. Detta innebär att vi kommer ge oss ut i hyffsat lagligt tempo. Så om det nu är folk som inte är så gasglada och saknar att åka i grupp i lugna tempon så har ni nu eran chans. Vi kommer nog ge oss ut på onsdag eftermiddag/kväll nästa vecka (18/5). Är det några som är intresserade av att åka med? Skriv upp er.

1. Firefly
2. Peterrr
3. Wolfskin e nog på.
4.
5.

Arons Mc

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
suzuki
Lugn körnig

Tjena.

1. Firefly
2. Peterrr
3. Wolfskin e nog på.
4 .Perra med skjuts kanske
5
6
7

Last edited:

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Gha..!:!:!:!=)/%¤(%(/#%¤&#%¤(&%"/&#¤/¤%%(#)/%=?#¤)%
JAG VILL HA HOJ NU!

Peterrr

Medlem
Gick med
1 May 2005
Hoj
Honda igen!!!
Hej.

Knäckte teoriprovet idag.
52 poäng.På det berömda håret att det gick vägen.

Vi får hoppas att du fått handledarintyget
innan onsdag,det måste ju som sagt medtagas vid färd.

Ha det gott.
Peter.

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
peterrr skrev:
Hej.

Knäckte teoriprovet idag.
52 poäng.På det berömda håret att det gick vägen.

Vi får hoppas att du fått handledarintyget
innan onsdag,det måste ju som sagt medtagas vid färd.

Ha det gott.
Peter.
Grattis!

Vi får väl be dom faxa ett intyg om de inte hinner skicka det tills på onsdag...

HALLIN

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
ingen såld :-(
Arons Mc skrev:
Tjena.

1. Firefly
2. Peterrr
3. Wolfskin e nog på.
4 .Perra med skjuts kanske
5. HALLIN
6
7
8
9

skappe

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
suzuki tl1000r
:confused: :( vet inte ännu om jag kanske tar trajjan istället .....har körförbud på min ...kom en sån fin lapp hem idag ....(((du har inte besiktat))) :huvet (tabbe) :huvet fick tid den 19 maj så jag är lite frustrerad...men men de är bra med en extra hoj ibland :brinnerup

Mr Gixxer

En gång Biker alltid Biker
Gick med
1 Mar 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1100
skappe skrev:
:confused: :( vet inte ännu om jag kanske tar trajjan istället .....har körförbud på min ...kom en sån fin lapp hem idag ....(((du har inte besiktat))) :huvet (tabbe) :huvet fick tid den 19 maj så jag är lite frustrerad...men men de är bra med en extra hoj ibland :brinnerup

Kollade på nätet och vänersborg har besiktnings tid redan i morgon
men du kanske måste nät boka för att se/fåreda på det :tummenupp

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Anders.N undrade om det finns intresse av en tur på go-cart banan lördag eller söndag?? Han e "lite" RÄDD för att ta upp det med sådana tuffa bikers som ni,

men jag e juh "fearless".... :arsele

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
skappe skrev:

Om du e ledig en vardag så kör till besiktningen i Trollhättan o ställ dig o vänta i drive-in kön. Det kanske tar en stund men bara du är där i hyfsat god tid borde du få en tid.

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
sanntur skrev:
Anders.N undrade om det finns intresse av en tur på go-cart banan lördag eller söndag?? Han e "lite" RÄDD för att ta upp det med sådana tuffa bikers som ni,

Jag är inte hemma, annars hade jag sparkat rumpa på banan. :yoparty :hihi

Mr Gixxer

En gång Biker alltid Biker
Gick med
1 Mar 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1100
sanntur skrev:

Vi bangar ju (nästan) alldrig på nått så vi kan ju ta ett snack om det. :yoparty

Sanntur-
Skulle vi hämta prylarna i Torpet?

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
lite fel tråd gubbar! :fatta!

Fortsätt detta i gocarttråden.

Här snackar vi långsamma körningarna.

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Klockan 18:00 kommer vi vara på torget!

Det har regnat idag, men det ska vara uppehåll under eftermiddagen/kvällen enligt SMHI.

Vi ses där!

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Kul att du kom Arons. Det blev lite kyligt på slutet men annars var det kul att få köra lite. Plus att det var skönt ös på vägen hem. :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept