Luktar en jävla massa rök....

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ja just det. Det luktar en JÄVLA massa rök i min lägenhet. Cigarettrök. Jag har aldrig rökt här inne, ingen annan heller.

Märkte det nu när jag kom hit igen efter en visit hemma hos mina föräldrar i två veckor ca. Jag vet att mina idiotstörda as till grannar röker utav bara helvetet inne hos dom i sin äckliga skabbiga skitlägenhet, men det borde väl inte påverka mig? Jag har ju bott här i ett halvår utan att märka nått. Har dom jävlarna blåst in rök i brevinkastet eller vad?

Vad ska jag göra? Vädrade hela dagen idag, höll på att dö av köld, det luktar ändå. Speciellt i hallen och inne på toaletten. Kan man kontakta hyresvärden och dom gör något åt det? Det luktar verkligen helvete.

Blä på rök.

/H

Mingves

Guest
bor du kanske granne med mig för jag har samma problem...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Mingves skrev:
bor du kanske granne med mig för jag har samma problem...

kanske jag gör, fast du bor ju i götet. Det gör visserligen jag med, men inte nu...

Nä, vaffan, röka kan la nötterna göra på utsidan om det e så jävla noga... Visserligen luktar det inne hos mig då oxå eftersom deras balkong är mot mitt köksfönster å min fläkt, så skiten kommer in ändå...

kan man inte stämma dom?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Micke_Lindstrom skrev:
Kan röken ha dragits in i din lägenhet från deras via ventilationssystemet?

jo det känns väl som om det är en het kandidat... Men varför just nu? Nått har pajjat eller??? Det verkar komma lite ur takventilen på toaletten...

Trappuppgången luktar fan den med... ÅÅÅÅ vill inte bo här mer...

:näsblod

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Det bästa tipset jag kan ge just nu är att ....skjuta grannarna med en ak4 eller liknande !!! fast jag e ju full nu oxå ?? :fyllisar

// TOK :fyllisar

GårillaRaggare

Hata sporthoj.com
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
En KUK!!!!
hållundan skrev:
Trappuppgången luktar fan den med... ÅÅÅÅ vill inte bo här mer...

flytta ut på landet då...
eller klaga högljut så värden gör nått.... :tummenupp
om inte värden gör nått så finns de väl starka tvättmedel som man kan spruta in i grannen brevlåda så de slutar lukta.... :hihi :hihi

/raggarn

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
TokJohan skrev:
Det bästa tipset jag kan ge just nu är att ....skjuta grannarna med en ak4 eller liknande !!! fast jag e ju full nu oxå ?? :fyllisar

// TOK :fyllisar

jo det är ju lite relevant det oxå... Har funderat på det som sista utväg... Tycker dock att det är tillräckligt illa för gubbfan i lägenheten brevid sitter i rullstol, har fått stroke eller nått i halva sig å e alkoholist till råga på allt. Grejen är den att jag bor på andra våningen utan hiss... När är idioterna ute? och framförallt HUR kommer han ut?

BTW, fylla på en måndag. Härligt.

:hej

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Rökare! Vilket pack! Sänk dem i havet, hela högen :4skrika

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Caffe skrev:

:fakta

eller kanske inte så hårt, de tar ju död på sig själva ändå.... GREJEN ÄR DEN ATT JAG VILL FAN INTE DÖ oxå p.g.a den äckliga röken som sprids överallt...

Jag röker fan inte...

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Caffe skrev:
Men Caffe-gubben..... PMS???
Jag har bestämt mig för att sluta (inte rökt sen nyårsafton och jag måste erkänn att jag inte har något direkt sug efter cigg..)

ps... Caffe röker om jag inte minns helt fel....

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
ahh, vafan... rökare är som vanliga människor fast inte lika länge :hej

Prata me hyresvärden, det skulle nog jag göra... måste vara nått knark med ventilationen :öl

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Om nån av mina grannar röker eller om nån röker i trappuppgången känner man av det i min lägenhet. skitäckligt! :zpy

sen händer det ibland att det när man öppnar de undre skåpen i min kokvrå att det luktar herrparfym där... :va

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Men va fan!
Ni antirökare har bara gnällt.
Det startade med flygplanen, där det suger som mest efter ett bloss, men eftersom vi är så jävla snälla så fick ni HELA kabinen rökfri. Sen gnällde ni om resturanger, dom fick ni oxå. Och så har det bara fortsatt...
Jag lackar....

Edit; Kanm inte alla pryda antirökfacister flytta till skaune eller anna valfri håla i Sverige eller Danmark med resten av packet?

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
soppatorsken skrev:
Men va fan!
Ni antirökare har bara gnällt.
Det startade med flygplanen, där det suger som mest efter ett bloss, men eftersom vi är så jävla snälla så fick ni HELA kabinen rökfri. Sen gnällde ni om resturanger, dom fick ni oxå. Och så har det bara fortsatt...
Jag lackar....

ge fan i att flyga då....

å ge fan i att gå på restaurang....

Å FRAFMÖRALLT GE FAN I ATT LUKTA RÖK I MIN LÄGENHET....

:hej

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Hållundan: Om du ska dejta en ickerökande brud den närmsta framtiden så föreslår jag att du har ett fräscht ombyte hemma hos föräldrarna, du vill ju inte att hon ska associera dig med ett askfat väl :död
Svårt att framstå som en renlevnadsmänniska när man stinker värre än the Marlboroman på väg in genom dörrarna på Radiumhemmet :huvet

Stephen: Jag är ju from som en lammunge, pur som en av lärjungarna och doftare som en nybadad nyponros i käften. Jag röker inte. Det glädjer mig att även du tagit steget och lämnat de förlorades skara bakom dig. :tummenupp

McB: Jag antar att du tänkte på det extra tillskottet till statskassan i form av tobaksskatt när du gav rådet att Hållundan skulle börja puffa. Dessvärre så måste jag nog tillstå att en rökare är som en (usel & värdelös) skenförsäkrare. Visst de betalar in men sen blir de iaf till en kostnad i slutändan.

Gårillan: Läggdags för dig för läge sen, släck lampan direkt, ingen läsning...!

Kontentan är iaf samma som i mitt inlägg ovanför :6surkart

:tomten

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife