Luktar en jävla massa rök....

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Caffe skrev:
Stephen: Jag är ju from som en lammunge, pur som en av lärjungarna och doftare som en nybadad nyponros i käften. Jag röker inte. Det glädjer mig att även du tagit steget och lämnat de förlorades skara bakom dig. :tummenupp
Tack gubben...
Jag ingick ett litet vad med en av polarna.. :kocko ..
Den första som röker efter nyår får köpa 5 flaskor sprit till den andre.. För handlar det mer om heder än om spritflaskor så jag ska helt enkelt vinna....

Já Caffe.. Du är som bärfis på en daggfylld sommaräng. :va ..

Nejdå gubben. Skoja ju bara.... Du är så söt så,min lilla margarinbuss.... :rofl :rofl .

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jag har luftintaget ut mot balkongen... dit alla går och röker dagarna i ända.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Anneli skrev:
sen händer det ibland att det när man öppnar de undre skåpen i min kokvrå att det luktar herrparfym där... :va

Är det där du gömmer undan dina karlar ? :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Caffe skrev:
Hållundan: Om du ska dejta en ickerökande brud den närmsta framtiden så föreslår jag att du har ett fräscht ombyte hemma hos föräldrarna, du vill ju inte att hon ska associera dig med ett askfat väl :död
Svårt att framstå som en renlevnadsmänniska när man stinker värre än the Marlboroman på väg in genom dörrarna på Radiumhemmet :huvet

Kontentan är iaf samma som i mitt inlägg ovanför :6surkart

:tomten

Ja det är fanimej det som man får göra. För en helkväll på krogen får en ju att framstå som en rejäl borstbindare till rökare...

Nä, ge fan i att rök där jag befinner mig...

:hej

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
UrbanTiger skrev:
En undran...
Bor du i ett älde hus med centralutsug så kan det hända att dina grannar varit klåfingriga och monterat in en egen fläkt i köket. Då trycker dom in mer luft i utsuget än vad det är gjort för och du får in deras luft i din lägenhet. Du kanske får in deras matos åxå ?
Klaga hos portvakten att du får in rök i din lägenhet så får han kolla upp det.

Mjääää, det är ju ett rätt gammalt hus.... Runt 50-talet. Nyrenoverat dock. Men det kanske är så som du säger. Att mina alkoholistidiotgrannar har installerat en köksfläkt å dratt in mig i skiten... Ska ringa hyresvärden under dagen å få upprättelse i denna fråga som stör mig nåt väldeliga...

:hej

zuhu

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
ingen än
soppatorsken skrev:
Men va fan!
Ni antirökare har bara gnällt.
Det startade med flygplanen, där det suger som mest efter ett bloss, men eftersom vi är så jävla snälla så fick ni HELA kabinen rökfri. Sen gnällde ni om resturanger, dom fick ni oxå. Och så har det bara fortsatt...
Jag lackar....

Edit; Kanm inte alla pryda antirökfacister flytta till skaune eller anna valfri håla i Sverige eller Danmark med resten av packet?

varför förvånade det mig inte att du var stockholmare.....

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
zuhu skrev:
varför förvånade det mig inte att du var stockholmare.....

App app app det där är ogrundade fördomar.

Förvisso förvåna det ju inte mig att du var skåning :rolleyes:

out4speed

Tabernakel
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Ducati 1000ss
Ring hyresvärden så är problemet vips deras , står klart och tydligt i hyrestadgarna att man inte ska behöva stå ut med röklukt i sin egen lägenhet.
Och för att inte nån smart kille ska spamma så tillägger jag , detta gäller ju endast om man själv INTE röker i sin lägenhet!

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Anneli skrev:
sen händer det ibland att det när man öppnar de undre skåpen i min kokvrå att det luktar herrparfym där... :va

:D :D hellre det än rök.
Tänk om det kunde lukta damparfym någonstans i min lägenhet :tuttar

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
hållundan skrev:
Ja just det. Det luktar en JÄVLA massa rök i min lägenhet. Cigarettrök. Jag har aldrig rökt här inne, ingen annan heller.

Vad ska jag göra? Vädrade hela dagen idag, höll på att dö av köld, det luktar ändå. Speciellt i hallen och inne på toaletten. Kan man kontakta hyresvärden och dom gör något åt det? Det luktar verkligen helvete.

Blä på rök.

/H

Lider av samma besvär. Luktar lik ibland när man kommer hem.
Röklukten kommer av grannen som röker gräs.(Med tanke på lukten) Sprider sig sedan in till min garderob (!) och toalett av nån konstig jävla anledning.
Man blir ju fan tokig. :huvet

Nästa gång ligger det en Försvarsladdning 22 i askkoppen hos rökarjävelen.
O pentylstubin i pipan.

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Positivims!

NoicE skrev:
ahh, vafan... rökare är som vanliga människor fast inte lika länge :hej

Se det positiva i rökning, dom är goda skattebetalare och dör tidigt så pensionspengarna räcker längre för oss andra..:blah
Det är ju inget tvång att umgås med dom.. fast här där jag bor röker varenda j-el..när man är ute och går i/runt centrum stinker det rök överallt, speciellt när man måste passera "the smokewalls" där rökarna hänger i patetiska klasar utanför ingångarna till centrumet..:ajjabajja

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife