Lunda

Zealot

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gixxer 600
Hello allesammans...joinade forumet igår så man är lite färsk... :)

Har haft MC sen i Maj & hört att på Lunda ska det förekomma roliga saker...Brukar va på torsdagar va? När är det nästa gång?

Marytwice

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
VFR 750
Hej och välkommen!

På måndagar är det broms och kurvtagningskurs på gokartbanan Rörken utanför uppsala, där brukar många av oss dyka upp :)

//Maria

Zealot

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gixxer 600
ReDan skrev:
2315122 Så vart bor du? och har du någon bild på hojjen då?

Murargatan...själv då? Ja bild finns...annars får du väl gå till murargatan o snoka... ;)

Tellan, Jos....tackar! :)

Marytwice

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
VFR 750
Zealot skrev:
2315360 Murargatan...själv då? Ja bild finns...annars får du väl gå till murargatan o snoka... ;)

Är det vid murarg 14 -16? brukar dela ut tidningar där på söndagar och jag tror mig ha sett en Gixxer på parkeringen där... är det din?

Jo just det jag och Jesqio bor oxå i salabackar

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag _bodde_ i Salabacke i sju års tid :) Trevligt ställe, men risigt med garageplatser.

Zealot

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gixxer 600
Marytwice skrev:
2315825 Är det vid murarg 14 -16? brukar dela ut tidningar där på söndagar och jag tror mig ha sett en Gixxer på parkeringen där... är det din?

Jo just det jag och Jesqio bor oxå i salabackar

Exakt...den står framför en blå ford probe, kapellet alltid på förutom när det blåser av vid storm. :mad: Om du e i krokarna så får du lyfta på kapellet o kika om du vill.. :)

TinaTjejen skrev:
2315774 Då tycker jag du lägger upp den :hihi

Så fort jag tagit en bra bild så lovar jag att den kommer upp! :yoparty

TomK skrev:
2315870 Jag _bodde_ i Salabacke i sju års tid :) Trevligt ställe, men risigt med garageplatser.

haha no shit...tror det finns typ 10 garage på min gård som innefattar kanske 10-15 uppgångar alá 3 våningar med tre lägenheter på varje våning...tur att man iaf har en fast parkeringsplats...

Zealot

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gixxer 600
TinaTjejen skrev:
2315774 Då tycker jag du lägger upp den :hihi

Här kommer purfärska bilder på Gixxern & dess förare... :tummenupp

Bifogat

• DSC00184.JPG
    DSC00184.JPG
    86.2 KB · Visningar: 62
  • DSC00185.JPG
    DSC00185.JPG
    102.4 KB · Visningar: 43
  • DSC00190.JPG
    DSC00190.JPG
    72.5 KB · Visningar: 45

Zealot

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gixxer 600

Björk

Socio #3561
Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Ducati
Zealot skrev:
2329364 tack...hörde här i veckan att Lunda bara är ett minne blott nu för tiden mot som det va när det inte va fullt så lagligt...typ inte en kotte där nu för tiden tydligen. :(

Lunda är OK, man kan åka hur möe man vill för en 50lapp. Jag valde det istället för att köra till sthlmrundan. Ikväll var vi 5 hojar och 3 bilar.
Det tråkiga är väl att publiken, typ 60 pers, typ de närmast sörjande, inte hade nåt att titta på, sviker de kommer det att självdö, men korvförsäljningen gick nog bra, trots allt.
Även jag tyckte det vart tråkigt till sist att bara öva starter, ser gärna att det kommer andra som kan bjuda motstånd.
mvh

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
X-Expert skrev:
2332218 Lunda är OK, man kan åka hur möe man vill för en 50lapp. Jag valde det istället för att köra till sthlmrundan. Ikväll var vi 5 hojar och 3 bilar.
Det tråkiga är väl att publiken, typ 60 pers, typ de närmast sörjande, inte hade nåt att titta på, sviker de kommer det att självdö, men korvförsäljningen gick nog bra, trots allt.
Även jag tyckte det vart tråkigt till sist att bara öva starter, ser gärna att det kommer andra som kan bjuda motstånd.
mvh
Så dom kör fortfarande på Lunda? Det visste jag faktiskt inte.
Jag trodde att racen var nedlagda.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...