Marytwice skrev:2314622Hej och välkommen!
På måndagar är det broms och kurvtagningskurs på gokartbanan Rörken utanför uppsala, där brukar många av oss dyka upp
//Maria
Jezqio skrev:2314625Willkommen!
Zealot skrev:2314640Kurs? Kostar det någe?
Thanks! Bor alla här i Salabackar eller? =)
Zealot skrev:2314640
Thanks! Bor alla här i Salabackar eller? =)
ReDan skrev:2314987Japp alla bor i salabackar ; )
Zealot skrev:2314996I knew it!
ReDan skrev:2315122Så vart bor du? och har du någon bild på hojjen då?
Då tycker jag du lägger upp denZealot skrev:2315360Murargatan...själv då? Ja bild finns...annars får du väl gå till murargatan o snoka...
Tellan, Jos....tackar!
Zealot skrev:2315360Murargatan...själv då? Ja bild finns...annars får du väl gå till murargatan o snoka...
Marytwice skrev:2315825Är det vid murarg 14 -16? brukar dela ut tidningar där på söndagar och jag tror mig ha sett en Gixxer på parkeringen där... är det din?
Jo just det jag och Jesqio bor oxå i salabackar
TinaTjejen skrev:2315774Då tycker jag du lägger upp den
TomK skrev:2315870Jag _bodde_ i Salabacke i sju års tid Trevligt ställe, men risigt med garageplatser.
TinaTjejen skrev:2315774Då tycker jag du lägger upp den
kortstubina skrev:2329240Hej å välkommen till ett stört skönt gäng.
Lunda är ett litet känsligt kapitel förnärvarande...men mer kan du läsa på http://www.shrauppsala.se/ kolla http://www.shrauppsala.se/calendar/WebCalendar-1.0.2/month.php om du vill veta mer.
Zealot skrev:2329364tack...hörde här i veckan att Lunda bara är ett minne blott nu för tiden mot som det va när det inte va fullt så lagligt...typ inte en kotte där nu för tiden tydligen.
Så dom kör fortfarande på Lunda? Det visste jag faktiskt inte.X-Expert skrev:2332218Lunda är OK, man kan åka hur möe man vill för en 50lapp. Jag valde det istället för att köra till sthlmrundan. Ikväll var vi 5 hojar och 3 bilar.
Det tråkiga är väl att publiken, typ 60 pers, typ de närmast sörjande, inte hade nåt att titta på, sviker de kommer det att självdö, men korvförsäljningen gick nog bra, trots allt.
Även jag tyckte det vart tråkigt till sist att bara öva starter, ser gärna att det kommer andra som kan bjuda motstånd.
mvh
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |