Hani skrev:Tjena gubbar, har äntligen skaffat motard. Det blev en ktm 660 04, har dock inte kört mer än 1mil. Förhoppningsvis kommer denna jävla snö att försvinna snart!
Hani skrev:Tjena gubbar, har äntligen skaffat motard. Det blev en ktm 660 04, har dock inte kört mer än 1mil. Förhoppningsvis kommer denna jävla snö att försvinna snart!
Ehhh.. men varför läser du då dessa trådar???robbandalal skrev:måste alla som köpt sm skriva? ni är säkert jätteglada och så men det börjar bli tjatigt, räcker det inte att skriva i tråden "vad jag kör för motard 2006"?
robbandalal skrev:måste alla som köpt sm skriva? ni är säkert jätteglada och så men det börjar bli tjatigt, räcker det inte att skriva i tråden "vad jag kör för motard 2006"?
Mmm.. själv har jag kört ca 100mil sen december!!! Vänta på våren..BAH!!!Carpe me skrev:Äh, låt dom små KTM ägarna vara glada, dom blir ju ändå ifrån körda sen när våren tittar fram
Carpe me skrev:Äh, låt dom små KTM ägarna vara glada, dom blir ju ändå ifrån körda sen när våren tittar fram
Långa farbron skrev:Ja men sen måste vi inte stanna och serva halvägs så vi tar er på upploppet
wannagofast skrev:Damn grabbar!!
Jag är 36 och har småbarn, men varför sitter ni vid datorn 00.18 en fredag??
jobbar!!wannagofast skrev:Damn grabbar!!
Är i USA och "jobbar" kl är alltså 17:05 nu så det är dax att gå ner till polen och sola och dricka ett par ölwannagofast skrev:Damn grabbar!!
Haha.. inte illa!!liljekvist skrev:Är i USA och "jobbar" kl är alltså 17:05 nu så det är dax att gå ner till polen och sola och dricka ett par öl
Mmm.. de brukar vara "bättre" på lörd!Långa farbron skrev:Jag är 34 och har inga barn,kom hem ifrån garaget vid 21 tog en bärs och slappnade av,kvinnorna och partyt kommer finnas kvar i morgon också.
Med bra pröjs, hoppas jag!!Rasorblade skrev:jobbar!!
Långa farbron skrev:Ja men sen måste vi inte stanna och serva halvägs så vi tar er på upploppet
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|