Så sant som tråden heter!
Dagen började med skola som vanligt
Efter skolan idag så skulle vi filma med moppar och en Husaberg650 02 sm.
Det kom en hel del moppar och en bil till filmplatsen.
Vi filmade en hel del och ljudet i busabergen gör ju så att man får rysningar genom hela kroppen.Vi filmade när han som äger hojjen körde lite på bakhjulet osv...
Senare när han skulle åka därifrån så frågade han om jag ville testa den!Jag 15 årig moppepojke tänkte jag, och sa så klart GÄRNA
Så drog han igång den åt mig och sedan va det dags! FYYYYY FAAAAAAN VIIILKET ÖÖÖÖS!!!
Min första reaktion när jag drog iväg va
Jag som aldrig har kört nåt värre än 80cc cross sket ju nästan på mig
Jag gasa så mycket som det bara gick utan att framhjulet lyfte sig för mycket.Ja den här dagen kan jag leva på i flera år nu
Men när man satte sig på sin lilla moppe sen så va det inte mycket till ös i den haha.
Jag är mycket avundsjuk på er som för köra en sån här monstermaskin till vardags! Ni ska vara jävligt glada!
Jag var bara tvungen att skriva av mig lite
*Obs kan förekomma en hel del felstavningar och svordomar i texten *
Dagen började med skola som vanligt
Efter skolan idag så skulle vi filma med moppar och en Husaberg650 02 sm.
Det kom en hel del moppar och en bil till filmplatsen.
Vi filmade en hel del och ljudet i busabergen gör ju så att man får rysningar genom hela kroppen.Vi filmade när han som äger hojjen körde lite på bakhjulet osv...
Senare när han skulle åka därifrån så frågade han om jag ville testa den!Jag 15 årig moppepojke tänkte jag, och sa så klart GÄRNA
Så drog han igång den åt mig och sedan va det dags! FYYYYY FAAAAAAN VIIILKET ÖÖÖÖS!!!
Min första reaktion när jag drog iväg va
Jag som aldrig har kört nåt värre än 80cc cross sket ju nästan på mig
Jag gasa så mycket som det bara gick utan att framhjulet lyfte sig för mycket.Ja den här dagen kan jag leva på i flera år nu
Men när man satte sig på sin lilla moppe sen så va det inte mycket till ös i den haha.
Jag är mycket avundsjuk på er som för köra en sån här monstermaskin till vardags! Ni ska vara jävligt glada!
Jag var bara tvungen att skriva av mig lite
*Obs kan förekomma en hel del felstavningar och svordomar i texten *
Last edited: