Lyckligaste dagen i mitt liv!

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Så sant som tråden heter!

Dagen började med skola som vanligt :(

Efter skolan idag så skulle vi filma med moppar och en Husaberg650 02 sm.
Det kom en hel del moppar och en bil till filmplatsen.
Vi filmade en hel del och ljudet i busabergen gör ju så att man får rysningar genom hela kroppen.Vi filmade när han som äger hojjen körde lite på bakhjulet osv...
Senare när han skulle åka därifrån så frågade han om jag ville testa den!Jag 15 årig moppepojke tänkte jag, och sa så klart GÄRNA :skrämd
Så drog han igång den åt mig och sedan va det dags! FYYYYY FAAAAAAN VIIILKET ÖÖÖÖS!!!
Min första reaktion när jag drog iväg va :skrämd
Jag som aldrig har kört nåt värre än 80cc cross sket ju nästan på mig :rock

Jag gasa så mycket som det bara gick utan att framhjulet lyfte sig för mycket.Ja den här dagen kan jag leva på i flera år nu :crash

Men när man satte sig på sin lilla moppe sen så va det inte mycket till ös i den haha.

Jag är mycket avundsjuk på er som för köra en sån här monstermaskin till vardags! Ni ska vara jävligt glada! :bow

Jag var bara tvungen att skriva av mig lite :bow :D

*Obs kan förekomma en hel del felstavningar och svordomar i texten :rolleyes: :fakta *

Last edited:

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Penelope
Jaha då var det dax för mig o bli en moraltant! :D Vi som kör "monstermaskiner" tycker att det e askul, men med monstermaskiner följer oxå förhoppningsvis lite extra hjärnceller! Det e kul o köra hoj, men mindre kul att ligga på sjukan. Har sett många mopedister köra på trimmade maskiner utan hjälm, det mina moped vänner e inte så smart :mattias .

Kan bara säga att om du tyckte det där var kommer du verkligen att tjuta av glädje när du kör lite "riktigare" hojar! Håll intresset vid liv nu och kör järnet (lite dubbel moral :eek: !)

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Jo såklart man kör med huvudet också.. Jag körde på en liten raksträcka som är i princip otraffikerad.Och jag håller också med om att det inte bara är idiotiskt utan också att många inte fattar hur ont det kan göra om man smäller med trimmad moppe(med eller utan hjälm)
Och jag kan säga utan att ljuga att: Jag har en bra trimmad moppe men jag tar det ALLTID förisktigt.Några av mina kompisar har smällt på moppar och pajjat både det ena och det andra i kroppen.Bättre att komma sist än först :fakta

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Goines skrev:

Haha sluta mobbas, du har ju faktist varit 15 år själv en gång :gråta :hej

Och istället för att skrämma iväg alla nästa generations hojåkare så är det väl roligare att dom hänger här och kanske skriver nåt inlägg väldigt väldigt sällan(som jag) ;) :)

martini

solution
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Tidigare: 05 Triumph Speed Four
Kricke skrev:
Jo såklart man kör med huvudet också.. Jag körde på en liten raksträcka som är i princip otraffikerad.Och jag håller också med om att det inte bara är idiotiskt utan också att många inte fattar hur ont det kan göra om man smäller med trimmad moppe(med eller utan hjälm)
Och jag kan säga utan att ljuga att: Jag har en bra trimmad moppe men jag tar det ALLTID förisktigt.Några av mina kompisar har smällt på moppar och pajjat både det ena och det andra i kroppen.Bättre att komma sist än först :fakta

Hmm.. tror jag såg er! Körde ni lännersta på rakan utanför Metallplacet och innan man kommer till skutan???
Jag jobbar i skutan..

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
martini skrev:
Hmm.. tror jag såg er! Körde ni lännersta på rakan utanför Metallplacet och innan man kommer till skutan???
Jag jobbar i skutan..

Japp det va vi :hej :)

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Jahaja! jo det är något specielt när kan får testa något vassare än man någonsin kört förut :)

Jag blev erbjuden att byta hoj med en bekant en runda, jag hade då haft min 125:a i ca 2veckor och hans hoj var en småtrimmad zx9r :eek:

Tänkte efter och tyckte tillslut att det var väl okey, om vi bara tog en kort tur... Jag hade ju inte KK för den hojjen :rolleyes:

Det blev väl en halvtimmes tur ungefär :tummenupp

Till alla er moraltanter ;) kan jag bara säga att jag aldrig körde i 1:an t.ex. jag startade i 2:an :rodnar och körde ganska allmänt försiktigt... :fakta

martini

solution
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Tidigare: 05 Triumph Speed Four
Kricke skrev:

Nice :)
Men e de ni som har gjort alla lakris sträck där oxå lr?
ser ju en massa och börjar ju undra :confused:
ikväll va de en massa Aeroxar såg jag? vems e din? den blå me massa klistermärken och färgade blinkisar + baklampa typ?

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
martini skrev:
Nice :)
Men e de ni som har gjort alla lakris sträck där oxå lr?
ser ju en massa och börjar ju undra :confused:
ikväll va de en massa Aeroxar såg jag? vems e din? den blå me massa klistermärken och färgade blinkisar + baklampa typ?

han som har ritat med bakdcket är John.Om du vet vem det är.På en Dr350 :)

Japp det va en massa aeroxar där..Jag har den silver/gula ;)
Du ser mig säkert där på rakan ibland.Jag är där nästan varje dag och kör på ett hjul :)

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Varför flyttas den här tråden till 125cc forumet? Vill inte klaga men det finns inget som helst som har med 125;or att göra. :eek:

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Out_Spinner skrev:
Varför flyttas den här tråden till 125cc forumet? Vill inte klaga men det finns inget som helst som har med 125;or att göra. :eek:

Precis vad jag tänkte. Det ligger ju närmre övrigt OT kackel eller till och med Motard...
Jaja vet hur det känns, jag fick prova nästkusinens 250 cross när jag bara hade kört trimmad moppe innan, rätt stor skillnad på draget i maskinerna :)
Ta de nu bara lugnt som de andra skriver, det är alldeles för många moppe pojkar (och mc killar) som kör ihjäl sig...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning