claes_gewalli
Ny medlem
Tjena, hittade ingen tråd som var aktuell om Mälaren runt. Undrar mest om man känner sig helt lost om man dyker upp och kör den rundan på Motard? Är det bara glidare som åker eller är det blandat med hojar?
Vi är ett gäng från Strängnäs med omnejd som tänker delta på lördag. Vi utgår från Strängnäs vid elva-snåret, och sedan sätter vi kurs mot Turinge/Nykvarn någonstans. Där tänkte vi sätta oss och ljuga lite över en kopp java, innan vi slutligen kör ikapp (och om?) det stora tåget som har passerat under tiden. Om det sedan blir hela varvet runt eller om vi avviker runt Enköping återstår att se.
har du nabbdäck till ktm:en ? http://forum.soe.se/showthread.php?48302-M%E4laren-runt-2011-p%E5-grus/page7 är ju ett alternativ då slipper du definitivt kromslädar
Fan vad najs! Detta blir mitt första år som ensam ryttare då vännerna har skaffat tjej eller barn å sånt trams Så känner mig lite vilsen hur jag ska göra?! starten är ju alltid grymmast
Vi känner faktiskt inte att trängseln och krypkörningen under de första milen lockar, så därför skippar vi den "riktiga" starten i Solna. Du är välkommen att slå följe med oss om du vill! Samling vid OK/Q8 på Markörvägen i Strängnäs kl 11.00 imorgon förmiddag.
Det låter ju faktiskt lockande! Hur många är ni?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|