Märkeskläder (Kawasaki/Honda/Yamaha mm)

Finnicken

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2012
Hoj
Ingen just nu
Hallå, har lite tråkigt just nu och kom på iden att en Rapparkeps (kallas så där jag bor iaf, stor platt skärm) Med Kawasaki text, färger mm skulle vara fränt, så googlade men hittade inga :gråta Så antar att det inte finns.. Sen satt jag och kollade på jackor med, är väldigt sugen på en svart grön jacka som det står kawasaki på, men när den billigaste kostade 2000kr så försvann suget :huvet

Och undrar om någon kanske vet någonstans där dom säljer såna kläder lite billigare?

Och om någon vet om om det finns rappar kepsar med MC märken?

Bara en fundering som slog mig under uttråkningen :rolleyes:

Finnicken

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2012
Hoj
Ingen just nu
Tänk att jag alltid glömmer eBay :huvet Dom såg ju rätt så nice ut, fast spännet bak fick den ena att se ut som en typisk brat kepa :rolleyes:

http://www.kawasaki.co.uk/Accessory/List/A3938601E3CBBC

Vettefan vad en rapparkeps är men köp en keps iställlet
http://www.kawasaki.co.uk/Accessory/Details/340DFEC6116

Själv är jag sugen på lite vardags kläder för Suzuki, men lite dyrt.

Kom på att det mest kända namnet är väl Baseball keps, En sån med stor skärm som hip hoparna har på sniskan :tummenupp

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Snapback heter det men om jag var du hade jag undvikit alla former av klädesplagg med logotyper från fordonstillverkare. I alla fall utanför garaget och depån.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Snapback heter det men om jag var du hade jag undvikit alla former av klädesplagg med logotyper från fordonstillverkare. I alla fall utanför garaget och depån.

Jag köpte Diesels Ducati-jacka. Tycker den funkar utanför depån. Men generellt håller jag med dig.

(Det är den som Nicky Hayden har på denna bild)
03_15_2012_DieselDucati_0124.jpg

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Jag köpte Diesels Ducati-jacka. Tycker den funkar utanför depån. Men generellt håller jag med dig.

Fördömligt diskret logo på kragen. Då är själva Diesel-loggan värre. Den hade jag tagit bort. Fast jackan i sig är snygg. Själva jackmodellen är ju het just nu. Mc/bomber-stil.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Ofta är merchandise skräp, inte bara kläder dock, visst finns det undantag men om det inte är billigt känns det som en högoddsare att tjöpa online.

Finnicken

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2012
Hoj
Ingen just nu

Har aldrig hört det namnet, men det heter tydligen det. :näsblod

Varför skulle du undvika det? Var en kompis till mig som hade en arbetsjacka, en sån med teddy foder i som det var Kawasaki loggan och färgerna på. Enligt mig så var den jävligt snygg! :gnissla

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Alla ni här som går runt med logo-kläder. Ni kan få köpa snyggt Greatdays-merc av mig billigt mot att ni använder kläderna jämt!! :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping