Mässbira FREDAG 25:e 2013?

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jag och polarn tar mässan på fredagen och missar partyt såklart.
Är det fler som ska dit då?

Det brukar finnas något ölschapp därinne om jag inte missminner mig, ska vi försöka tajma något after workliknande vid 18-snåret kansche?
Får väl förvarna om att jag är en snart 43-årig långsam sopa med sociala fobier så ingen får för sig något. Polarn däremot är en skön snubbe så någon behållning kan ni nog få.
:rolleyes:

Vårt tåg gick vid 19:30-snåret så vi kommer hem lagom till midnatt. Vi fick inte vara ute längre.
Jag har troligen en ros i rockslaget eller en gul-svart munktröja där det står "46" på ryggen.

Finnicken

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2012
Hoj
Ingen just nu
Jag ska dit med skolan (Fordonsprogrammet Hudiksvall) Så blir inge öl för mig då det är på skoltid och vi blir nog inte där längre än till 4 :huvet

Fick inte åka egen bil heller p.g.a försäkringen som gäller på skoltid :mad:

Men mig känner ni igen lätt. En kepa med skärmen uppåt som det står "Finnicken" på :rolleyes:

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Jag är en långsam sopa, social dyslektiker som dessutom är dålig på att argumentera, men jag fick inte ledigt!:( Annars hade det varit trevligt att träffas.:)

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jag är där onsdag till söndag. Kan lätt tänka mig att ta en kall öl vid den tiden, lär behövas. :fyllisar

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Det blir nog någon öl på själva mässan på fredagen(fördel med krypavstånd hem). Festen på lördagen hinns kanske med den också.

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
Askul, tre pers är början till en folksamling! Ev fyra?

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Alla vet ju hur sporthojspiloter blir när dom kommer tillsammans i närheten av något slags utskänkningsetablissemang :skrämd Det kommer bara att sluta med att ni tömmer baren :fyllisar vinglar ut på mässgolvet och välter någon monter, synd att man missar det :cpparty

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag är totalt intelligensbefriad så det verkar som min typ av party men bussen hem kommer inte att vänta på mig, tyvärr.

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Hoj
Hamamatsu
Jag jobbar rätt sent på fredagen och har en inplanerad AW, men jag kommer oavsett på lördagen och stannar så länge jag känner för det således - vilka är där på lördagen och vill klippa ett par kalla? :fyllisar

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
Jag jobbar rätt sent på fredagen och har en inplanerad AW, men jag kommer oavsett på lördagen och stannar så länge jag känner för det således - vilka är där på lördagen och vill klippa ett par kalla? :fyllisar

Appappapp, att beställa dates på en annan dag är förvirrande. Byt gärna ämne men inte dag.
:fakta

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Vad kostar biljetter till mässan? Kan man fortfarande köpa och det är i Jönköping va?

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag trodde bara det var de skäggiga och överviktiga gamla farbröderna som drack öl på mässan. Alltså när de inte tillbringar sin tid i HDs monter och berättar för varandra varför ABS-bromsar på de senare årsmodellerna av det gudabenådade amerikanska märket är något som bara gör de onödigt tunga och dyra.

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
Jag trodde bara det var de skäggiga och överviktiga gamla farbröderna som drack öl på mässan. Alltså när de inte tillbringar sin tid i HDs monter och berättar för varandra varför ABS-bromsar på de senare årsmodellerna av det gudabenådade amerikanska märket är något som bara gör de onödigt tunga och dyra.

Jag är inte skäggig.

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Vafan mässan är i Mars-April, mer än 14 dagar fram behöver man ju inte planera. Då räknas man som gammal! :3freak:rofl

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning