Måste avreagera mig!

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
På radio (PowerHitRadio) kör dom en reklam som går ung. så här: Kom och handla billiga märkeskläder. Vi ligger på Regeringsgatan 5, tvärgata med birgerjarlsgatan 500m från sergelstorg.

Efter 2,5timmar är jag hemma igen och inte fan hittade jag någon sån adress!!! Sliter håret på skallen, har frågat runt hos företagen runtomkring men ingen visste... Det är nämligen så att på regeringsgatan börjar det första kvarteret på 1-3 nästa kvarter är 13-xx... Var i helvete är 5, 7, 9, 11???!?!?!?!?!!!?? :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Ett helt jävla kvarter borta!? :4skrika HELT SJUKT!!!

Så har man knatat och knatat omkring och letat som en jävel, blivit svettig och suttit i köer. Och det enda man fått är ett jävla humör!

Ringde Power nu när jag kom hem, och dom kunde inte ge mig affärens telefonnummer. Dom bad mig återkomma imorgon... Jävla idioter!!!!

Vad fan ska man ta sig till? Jag körde 1mil in till stan, och på vägen hem ur stan hade jag kört 3mil... Alltså hade jag kört 2mil inne i city!! Fatta att man sliter sitt hår... Om jag hade nåt... :va

Så, nu känns det bättre tror jag... Ingen som vet var den där affären ligger? Söker man på gulan.se finns inte regeringsgatan5... Helt sinnesjukt...

/Zana

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Gustav1 skrev:
Ja det är sannerligen för jävligt.

Jo,, man vet liksom inte var man ska ta vägen.. Man har ju åkt hela vägen in till stan bara för det ändamålet, känns jävligt äckligt att åka hem "tomhänt"....

Vill smälla nån på käften.

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Förvånar mig inte när det gäller den där kanalen. Och värre musik får man leta efter.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Zana skrev:
Jo,, man vet liksom inte var man ska ta vägen.. Man har ju åkt hela vägen in till stan bara för det ändamålet, känns jävligt äckligt att åka hem "tomhänt"....

Vill smälla nån på käften.

Smäll Freppa rakt över.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Biifer skrev:
Sökning "Regeringsg 5! på www.eniro.se ger inga resultat i sthlm :va

Ehhm, jo jag vet!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad:

Kan inte någon komma och smälla mig på käften då? Sitter på södermalm och häckar i datan hos morsan.... tog ett pitstopp innan hemfärd.... :(

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Biifer skrev:
Sökning "Regeringsg 5! på www.eniro.se ger inga resultat i sthlm :va

Ehhm, jo jag vet!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad:

Kan inte någon komma och smälla mig på käften då? Sitter på södermalm och häckar i datan hos morsan.... tog ett pitstopp innan hemfärd.... :(

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Regeringsgatan 5 fanns inte nej, men 6:an ligger iaf här om det kan vara till någon nytta.

Ta ett par djupa andetag och lugna ner dig. Visst blir man förbannad, men så farligt är det väl inte? Finns ju alltid folk som har det värre...

Bifogat

• map.gif
    map.gif
    22.2 KB · Visningar: 74

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
twinner666 skrev:
Hur kan man ens bry sig att lyssna på komersiella kanaler??P3..

För att man lyssnar på deras galna upptåg som dom gör i sina morgonsändningar, det kan vara ganska kul ibland (det hjälper mig att hålla mig vaken)... Men jag lyssnar 97% på P3...

Nu är jag hemma.. =)

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Zana skrev:
Efter 2,5timmar är jag hemma igen och inte fan hittade jag någon sån adress!!! Sliter håret på skallen, har frågat runt hos företagen runtomkring men ingen visste... Det är nämligen så att på regeringsgatan börjar det första kvarteret på 1-3 nästa kvarter är 13-xx... Var i helvete är 5, 7, 9, 11???!?!?!?!?!!!?? :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Ett helt jävla kvarter borta!? :4skrika HELT SJUKT!!!
/Zana

Enligt Eniro finns Regeringsgatan 3, 7, 9, 11. Men inte 5. Lol?

Regeringsg. 3 är precis förbi Jakobsgatan, mot GA Torg. Nummer 7 är precis INNAN Jakobsgatan. Nr 5 är alltså ett av brunnslocken på Jakobsgatan....

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Skalman skrev:
Enligt Eniro finns Regeringsgatan 3, 7, 9, 11. Men inte 5. Lol?

Regeringsg. 3 är precis förbi Jakobsgatan, mot GA Torg. Nummer 7 är precis INNAN Jakobsgatan. Nr 5 är alltså ett av brunnslocken på Jakobsgatan....
Inte undra på att kläderna var billiga :D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...