Måste prata av mig!!!

Cybernisse

Husqvarna 570 rockar....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husky 570 smr -04 (Pocketbike R1 -05)
Jag måste bara få berätta om vad min åttaåriga dotter gjorde i eftermiddags. Hon tränar karate i IJKA SWEDEN . I eftermiddags hade hennes tränare till lika ordförande i Svenska IJKA ordnat ett träningspass med världen högst graderade i karate. De är fyra personer idag levande med graden 9 Dan. :fakta

Shihan Tetsushiko Asai 9 dan är i landet på exklusivt besök och passade på att ge juniorgruppen här i sollentuna ett träningspass på en timme. Ett helt otroligt ögonblick att få se honom träna dottern och hennes klubbkompisar. Han är japan, gammal, en tvärhand hög, livsfarlig och bäst.
Man får nog slänga in halva NHL i en hockeyrink med tioåriga hockyefreaks för att uppnå nått liknande.
Han körde stenhårt med ungarna i 63min nonstop utan vila eller vattenpaus. Finner inga ord!!!!!!!!! Gryyymt..

Mvh Cybernisse

Ps, De var ett par av tjejerna som vågade sig fram och fick bältena singerade, självklart min dotter också. :rock :rock

Bifogat

• ijka.jpg
    ijka.jpg
    58.5 KB · Visningar: 1,181
Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Gryyyymt. :)

Jag har tränat Thai Boxning med Amir Shafiypour. Helsingborgare(från Iran) och världsmästare i Thai Boxning 1999. Kortare än mig, vigare än mig, starkare än mig och med en riktigt pingla till brud =P

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
sgtpepper skrev:
Nej, det stavas SARS (Svår Akut Respiratorisk Sjukdom eller Severe Acute Respiratory Syndrome).

Stod SAARS i aftonbladet en dag.... och de är kända för att alltid ha rätt :bow

Martin73

Saknar min 929:a
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 400, har haft RD350-86, CBR900RR-96 & CBR929RR-00
Cybernisse skrev:
Jag måste bara få berätta om vad min åttaåriga dotter gjorde i eftermiddags. Hon tränar karate i IJKA SWEDEN . I eftermiddags hade hennes tränare till lika ordförande i Svenska IJKA ordnat ett träningspass med världen högst graderade i karate. De är fyra personer idag levande med graden 9 Dan. :fakta

Shihan Tetsushiko Asai 9 dan är i landet på exklusivt besök och passade på att ge juniorgruppen här i sollentuna ett träningspass på en timme. Ett helt otroligt ögonblick att få se honom träna dottern och hennes klubbkompisar. Han är japan, gammal, en tvärhand hög, livsfarlig och bäst.
Man får nog slänga in halva NHL i en hockeyrink med tioåriga hockyefreaks för att uppnå nått liknande.
Han körde stenhårt med ungarna i 63min nonstop utan vila eller vattenpaus. Finner inga ord!!!!!!!!! Gryyymt..

Mvh Cybernisse

Ps, De var ett par av tjejerna som vågade sig fram och fick bältena singerade, självklart min dotter också. :rock :rock

Har en del kompisar som också var och tränade på det lägret.
Dom brukar inte heller klaga på Shihan Asai´s träningar.
Har varit och kollat på honom någon gång och han är helt klart sevärd.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...