Sharkspeed känner jag tyvärr inte till men HELD skrivs det rätt mycket om nu, där kan du beställa måttsytt och välja färg ovs. har hör att det ligger runt 15t beroende på vad för exotiska matrial du vill ha i skydden , namn ovs. Tonyz pr look hjälper dej säker om du har mer frågor..
Just det, jag kör Held Slade och är mycket nöjd..
Om du tittar på min avatar så ser du att vi har samma läder fast mitt är svart/vitt. Standard 52:an i deras mått-tabell stämmer nästan på millimetern på mig, förutom mellanregistret nu då.. Men det löser jag innan snön försvunnit. Funkar att tumla runt på asfalten med har jag konstaterat.
Edit: Övernöjd med mitt ställ!
PSI måttsyr också.
Sharkspeed är nog lite lotteri. Skulle inte chansa med att köpa därifrån. Skinnställ är ju den del som täcker dig mest när man kör hoj. Absolut det du inte ska spara in på.
Ägaren till Sharkspeed är från Pakistan och har noll intresse samt kunskap om allt som handlar om mc-kläder osv..
De tar dina mått sen sys stället i Pakistan. Tydligen äger familjen en fabrik där som tillverkar mc-kläder.
Bor ganska nära sharkspeed så har varit där och kollat lite samt snackat med ägaren.
Ja det var väl vad jag misstänkte. Jag var nära att köpa ett PSI ställ till mig själv innan jag hittade mitt held ställ så jag har vart hos återförsäljaren och klämt på dem med. Det var inget fel på dem. Priset dock på ~11500.
Anledningen till att jag frågar om just detta ställ är naturligtvis priset på 6000.- Brorsan är felbyggd med för kraftigt axelparti och armar och har svårt att hitta ett ställ som sitter riktigt bra överallt. Tyvärr är han inte ekonomiskt oberoende så vi ser helst att det inte är dyrare. Därav vill jag veta hur kvalitén verkar vara på just detta ställ. Det verkar ju dock svårt att hitta någons om köpt ett
Edit: Är fullt på det klara vad vi letar efter kvalitetsmässigt. Snålar inte när det gäller skyddsutrustning, men det behöver inte betyda att man inte kan vara ekonomiskt medveten.
Tack för svaren, någon som vart där och klämt som kan fylla på?