blub skrev:Ska kolla upp en RG åt en polare som just ska ta A1. Några speciella punkter jag bör beakta? Läste t.ex. att dom ofta får problem med avgasportarna, hur upptäcker man det utan att plocka isär?
EDIT: RG125F (såklart )
Ingen effektpuckel? Snackar vi inte tvåtakt fortfarande eller?Messiah skrev:finns inget speciellt, att den är segdragen genom hela registret, typ ingen effekt puckel
ja det kom som ingen effektkick på min när portarna var paj, fast ibland gick den skitbra och toppade typ 175, när den var segdragen kanske den toppade 155-160 skumtForkman skrev:Ingen effektpuckel? Snackar vi inte tvåtakt fortfarande eller?
Forkman skrev:Ja nånting är det ju som är skummt här, frågan är vem eller vad.
Esquina skrev:Men fan vad man tröttnar på dig, du klagar på felstavade ord med mera, men se då till och hålla en trevlig stämning också. Det där lät bara sarkastiskt!
Kan du förklara lite bättre vad du skrev för mig eftersom jag är så trög.Messiah skrev:vem fan bryr sig, sitter du med svenskalexikonet i högsta hugg hela tiden lr. din jävla häst.......du kanske ska ta med sovsäck till skolan ist. för att sitta här och gnata som en sur gammal lågstadielärare :kocko
Sorry, tog bort dom onödiga inläggen.blub skrev:Det finns en tråd om & av Forkman redan, bomba där istället för min oskyldiga stackars tråd?
(ok jag är ingen heller men ändå)
Hur som helst, tack till de som gav seriösa svar!
blub skrev:Det finns en tråd om & av Forkman redan, bomba där istället för min oskyldiga stackars tråd?
(ok jag är ingen heller men ändå)
Hur som helst, tack till de som gav seriösa svar!
nej, då får du vara ovetande om du är så obegåvad att du inte ens kan läsaForkman skrev:Kan du förklara lite bättre vad du skrev för mig eftersom jag är så trög.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |