Mördares öron!

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Nån mer än jag som tänkt på att ofta när man ser bilder på mördare, tex den tyska Christine Schürrer så har dom utstående öron? :mad:

Sammanträffande eller är dom lite crazy...? :mad:

Har sökt lite men inte hittat nått vettigt om detta.

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Ja det har blivit nån sömnlös natt med detektivarbete :S

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Så fort man ser nån som ser ut som en vingmutter så får man slänga sig ner på golvet och skrika som en flicka...

Iiiiiiiiii skona mig!!!!!!!!!!!!!!

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Tror vingmuttrarna är till för att dra offrets uppmärksamhet från deras mordiska blick.

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Tack! Låter vettigt. Ska göra det nästa gång.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hejsan Aribert Heim

(googlade men hitta inget mer passande.. :()

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Tror personligen inte på att man kan tokla någons personlighet eller karaktärs drag genom att analysera deras utseende.
Något som var mäkta populärt under 1930-talet och det kan mest anses som en kvasivetenskap utan som helst egentliga vetenskapliga belägg.

Läste en GQ tidning för inte så länge sen där det på sista sidan förekom en bild av Frankrikes president Nicolas Sarkozy och på denna bild fanns det små pilar utmålade överallt som förklarade hans personlighet med hjälp av att döma hans ansiktsdrag, så kallad "face-reading".
Kändes något outdated att läsa något sådant idag..
Känns lika sanningsenligt och seriös som när folk ska tyda ens liv genom att bara titta i ens handflata.. :3freak

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Tror personligen inte på att man kan tokla någons personlighet eller karaktärs drag genom att analysera deras utseende.
Något som var mäkta populärt under 1930-talet och det kan mest anses som en kvasivetenskap utan som helst egentliga vetenskapliga belägg.

Läste en GQ tidning för inte så länge sen där det på sista sidan förekom en bild av Frankrikes president Nicolas Sarkozy och på denna bild fanns det små pilar utmålade överallt som förklarade hans personlighet med hjälp av att döma hans ansiktsdrag, så kallad "face-reading".
Kändes något outdated att läsa något sådant idag..
Känns lika sanningsenligt och seriös som när folk ska tyda ens liv genom att bara titta i ens handflata.. :3freak
mitt liv kan man läsa i min handflata den är sårig krackelerad smutsig och likblek precis som mitt liv.

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Jag tror att ni kan ha rätt, för att dölja deras onda blickar...:gnissla

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Men visst är det så! Ser man på dessa bildbevis kan man inte annat än vara övertygad att så är faktum! :mad:
Bura in alla med utstående öron genast i brottsförebyggande åtgärd!

Bifogat

• gollum%20maquette.jpg
    gollum%20maquette.jpg
    46.3 KB · Visningar: 80

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Klart är åtminstone att människor med utstående öron är onda :mad: Även de med utåtbuktande navel, har ni träffat på någon med en sådan som INTE har varit ond? Nej just det...

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Men visst är det så! Ser man på dessa bildbevis kan man inte annat än vara övertygad att så är faktum! :mad:
Bura in alla med utstående öron genast i brottsförebyggande åtgärd!

Påminner lite om mig på morgonen..om man bortser från öronen. Men jag håller med.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Ja jävlar, hans öron är så stora att dom har egen atmosfär som bryter ljuset runt dom, därav den optiska distortionen på bakgrunden....

Adolf Hitler la ju massor av forskning på sånt här, du kanske kan snappa upp något där, IOFS var väl den forskningen mer inriktad på huruvida folk med krokiga näsor var mera stöldbenägna.

Merovingian

Guest
Halvvägs in i ett kortvarigt förhållande fick jag veta att min dåvarande flickvän vid tidiga tonåren opererat sina öron just för att de stod ut.
Så rent genetiskt hade hon det.

Hon var helt klart lagd åt mördarhållet. Gillade verkligen att hata, det lilla livet.
Och dubbla personligheter gjorde inte saken lättare att hantera.

Hur, var och varför undrar du.
Hon hade en kropp att döda för, eller.. She had a killer body, för att fortsätta på ordvitstemat. :hihi
Idag vet man ju bättre. Ingen dödssnygg kropp i världen kan ersätta en.. En dödssnygg kropp med en bra personlighet. :D

Jag blir förvånad om hon inte i framtiden kommer dra sitt strå i stacken till vålds- eller mordsstatistiken under fliken "Kvinnor dömda för våld/mord mot/av ..." :gnissla

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...