Kan detta vara nåt ? http://www.a-filter.se/menu,4082,page,4082.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dr.Bike skrev:2079483Eller så gör man som jag: Snor en av tjejens kylskåpsmagneter borrar ur oljepluggen lite och limmar dit magneten.
Full i magnetisk gegga varje oljebyte.
Dr.Bike skrev:2079483Eller så gör man som jag: Snor en av tjejens kylskåpsmagneter borrar ur oljepluggen lite och limmar dit magneten.
Ljunghusen skrev:2079494Eller så gör man som jag, köper en magnetisk plugg för 40kr och monterar![]()
Ljunghusen skrev:2079494Eller så gör man som jag, köper en magnetisk plugg för 40kr och monterar![]()
ulf_lundin skrev:2079516Gör förmodligen ingen skada iaf. Fast jag undrar hur mycket partiklar i den storleken som finns i oljan
och om dom ställer till med nåt. Partiklar som är större än spalterna i motorn kommer aldrig in, partiklar mycket
mindre passerar rakt igenom. Så det är mellanstorlek som kan spöka.
Där tar mitt troende på det området slut![]()
/u
Dr.Bike skrev:2079537jag har aldrig hittat såna till hojar!
När jag som yngling jobbade på Shell sålde vi såna, men jag har banne mig inte sett detta finurliga tillbehör sedan dess.
Var hittade du den?
Då kan jag spöka lite i din hjärna och fråga vad du tror att alla dessa metallfragment gör mellan kolvringar och cylindervägg...
Funkar som ventilsippasta vettu!![]()
fogerty skrev:2079523Eller så gör man som så att man köper en rsv mille och får en sådan som standard![]()
Ljunghusen skrev:
Dr.Bike skrev:2079547Kunden: Goddag. jag vill ha en magnetisk oljeplugg.
Expediten: Jaha, det blir 143.000:- med vidhängande Mille...
Smartt!![]()
fogerty skrev:2079566Ähh köpte en beggad mille så det blev inte så dyrt, kör dessutom på finfin biltema rejsingolja så magneten är ju nästan överflödig![]()
Men, jag är ju singel, hur gör jag då?Dr.Bike skrev:2079483Eller så gör man som jag: Snor en av tjejens kylskåpsmagneter borrar ur oljepluggen lite och limmar dit magneten.
Hoztic skrev:2079727Men, jag är ju singel, hur gör jag då?![]()
![]()
Mnja, jag har ju nyligen kastat ut den förra, och jag brukar sällan göra om samma misstag två ggrDr.Bike skrev:2080433Tjaa du... det blir till att flytta ihop med nån brewd serru!
Ett stort offer på magnetpluggens altare, men det kan det kanske vara värt?
![]()
Hur små ska partiklarna vara för att vara harmlösa ? Hur 'fin' (vilket profildjup) är ytan i ett honat lopp ?Dr.Bike skrev:2079537Då kan jag spöka lite i din hjärna och fråga vad du tror att alla dessa metallfragment gör mellan kolvringar och cylindervägg...
Funkar som ventilsippasta vettu!![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning