Man blir så JÄVLA ARG!!!

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Kom hem för en stund sedan och upptäckte att det har varit inbrott i garaget :mad: En massa verktyg och ett 24pack bira :mad:
Vad har man för liv om man gör inbrott för att ta saker till ett värde av 200-250kr? Jamenar! ARGH!!! Verktygen dom har fått med sig är några inseksnycklar (stavning?) och en multilåda! Dom hade inte haffat pappas BMW eller min hoj, inte heller golfklubborna, skidor, o dyligt.

ARGH!!! JAG BLIR SÅ ARG!!! JÄVLA IDIOTER!!!!

:mad: :mad: :mad:
aja, nu har jag fått avreagerat mig! Hoppas ni har haft en bättre dag.

Lankfisher

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Honda NSR 125
Fan va tråkigt.. Fan du liknar någon hmm kommer inte ihåg va han heter nu =) Ja du det där med inbrott e så irriterande.. Att man inte kan få ha sina egna saker ifred är otroligt frusterande!

Edholm

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ktm 525
Idioter :kocko

Hade inbrott för ett tag sen blev av med en KX 60 och verktyg för runt 20k Inte så kul då man får 3000 på försäkringen sen :(

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Baaah. Vad tråkigt. Men samtidigt bra att dom inte tog eller pajade hojen för dig.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Out_Spinner skrev:
Baaah. Vad tråkigt. Men samtidigt bra att dom inte tog eller pajade hojen för dig.
Just det, det glömde jag skriva! Den idoten som gjort inbrott har skalat en del kablar fram under lyset. Detta lilla roliga [NOT] bus har skapat MEGA KORTSLUTNING!

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Biifer skrev:
Just det, det glömde jag skriva! Den idoten som gjort inbrott har skalat en del kablar fram under lyset. Detta lilla roliga [NOT] bus har skapat MEGA KORTSLUTNING!
Då lär dom ha försökt sno den med andra ord. Tur då att dom inte fick den med sig. Men vilka jäkla idioter. Finns ingenting man får ha för sig själv längre :mad:

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Eftersom pappa jobbar hemma och bara har varit ifrån huset imorse när han va på tippen. Så tror vi att det är då inbrottet har skett. Att dom inet tog mer än vad dom gjorde beror säkert på att pappa kom hem. Då har dom gömt sig i garaget tills pappa gick in i huset. Sen har som antagligen fått det ganska brottom därifrån.

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Biifer skrev:
Eftersom pappa jobbar hemma och bara har varit ifrån huset imorse när han va på tippen. Så tror vi att det är då inbrottet har skett. Att dom inet tog mer än vad dom gjorde beror säkert på att pappa kom hem. Då har dom gömt sig i garaget tills pappa gick in i huset. Sen har som antagligen fått det ganska brottom därifrån.
Fy vad läskigt. Jag vågar inte ha hojen i förådet längre :(

n00blund

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
fucking utan !!, men snart så =)
grabbar grabbar, ni bor på fel ställe, flytta upp från *host fjollträsk till riktiga marker :p

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
n00blund skrev:
grabbar grabbar, ni bor på fel ställe, flytta upp från *host fjollträsk till riktiga marker :p
Inte för att verka fördomsfull men jag själv ställer mig väldigt tveksam till att bo på ett ställe som knappt har el och rinnande vatten, ännu mindre telefon..... :7peta :D

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Häromdagen gjorde någon inbrott i våran pick-up, snodde radion och tog sönder låset, idag ska vi sätt larm i garaget och min hoj har två lås på sig nu.
:mad:

H-Tech

Nybörjare
Gick med
11 Mar 2004
Hoj
Snart en 125:a
Man blir så irriterad på sådana personer som stjäl!!

Tur att man bor på ett lugnt ställe då :) (Norrbotten)

Solid snake

Guest
Biifer: Nästa gång så kan du ju koppla mc:n till vägguttaget, då får tjuvdjävlarna sig en liten överraskning. :brinnerup :tungan

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Solid snake skrev:
Biifer: Nästa gång så kan du ju koppla mc:n till vägguttaget, då får tjuvdjävlarna sig en liten överraskning. :brinnerup :tungan
hehe, jag funderar på om jag ska bygga ett eget litet larm. Jag har nämligen en tågtuta som ligger och skräpar. Montera upp den i taken precis innanför dörren så får tjuven sig en riktig överraskning. För er som inte testat hur den tutan låter på 30cm avstånd kan jag tala om att det inte är någonting man vill bli utsatt för :hihi

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Ska rycka mitt tändstift också, men mer överraskning(ar?) kommer.... :hihi

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Mina hojar står olåsta i ett olåst förråd ute på gården :rolleyes:

Har även nycklarna i den gamla hojen :tungan

Min moppe står olåst utanför huset också...

:)

Tur att man bor lite avsides med andra ord...

Bilarna har nycklarna i parkerade på gården oxå...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...