www.xperteleven.com sök upp liga , LigaID: 14735 liga . allt är helt GRATIS & lätt så komigen nu & joina..
UPPMicke.N skrev:www.xperteleven.com sök upp liga , LigaID: 14735 liga . allt är helt GRATIS & lätt så komigen nu & joina..
Klart nuBeanise skrev:Så anmält mig nu
VÄntar bara på att du ska låta Badboll FK vara med i ligan så
det ska komma på en gång istort sett.. skrev du rätt e-mail då?Super-Henkan skrev:hur lång tid tar det innan man får mailet med lösenordet???
jag skrev en hotmail först... men ändra till en spray... så nu funkar det... har ansökt i din liga...Micke.N skrev:det ska komma på en gång istort sett.. skrev du rätt e-mail då?
bara att logga in nu...Super-Henkan skrev:jag skrev en hotmail först... men ändra till en spray... så nu funkar det... har ansökt i din liga...
Vi kör igång under veckan... minst antal lag är 6 st.. men vi håller ut ett tag till så kanske vi får ihop många lag= roligare dåBeanise skrev:En stilla undran, när är det tänkt att ligan ska dra igång?
2ggr i veckan match..sen kan man utmana de andra också därimellan om man villSuper-Henkan skrev:Hur ofta är det matcher? och träningsmatcher?
Jag e med nu. Låt portföljnissarna visa hur det går till!Micke.N skrev:det borde finnas fler sport fånar som kan ansluta sig
inlagdjens e skrev:nu har jag också skickat en ansökan.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|