Maratonmek

AndersD

Godtrogen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen alls :(
Nu e klockan 01.30 lördagnatt, har mekat sedan 08.30 för ... 17 timmar sen, 17 timmar utan mat, utan rast, och den förb*nnade, sat*ns, jä*la, HOJ-JÄV*LN är inte klar :mad:

Blir inget Emmaboda för mig, jag ger mig, ni som åker, ha kul, och akta er för Länsman på rakan strax innan, där hade dom dragit in över 200 körkort idag på Bilarnas "En dag på strippen" tror jag.

EDIT: TAGIT 200 fortkörare var det nog ja, varav ett 40-tal blev av med lappen ? /EDIT

:hej /XJR

Last edited:

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Stackars sate!

Själv har man hunnit med 17 mil i solsken på hoj och några öl här på kvällskvisten..
Kan inte klaga på denna dag!
Hoppas att allt ordnar sig!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
XJR skrev:
Nu e klockan 01.30 lördagnatt, har mekat sedan 08.30 för ... 17 timmar sen, 17 timmar utan mat, utan rast, och den förb*nnade, sat*ns, jä*la, HOJ-JÄV*LN är inte klar :mad:

Blir inget Emmaboda för mig, jag ger mig, ni som åker, ha kul, och akta er för Länsman på rakan strax innan, där hade dom dragit in över 200 körkort idag på Bilarnas "En dag på strippen" tror jag.

:hej /XJR

Du vet vad som gäller; Lökken, 2 backar hof och vägra se stranden, det kan rädda vilken misslyckad helg som helst. Vill jag minnas...

AndersD

Godtrogen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen alls :(
OOups, flashbacks, mindre trevliga flashbacks... och en del trevliga förstås :crash

Grundell ? / XJR

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...