Mariestad:Speed, Art, Design 2007.

Gixxerforever

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 1000
Hej alla glada hojåkare i Mariestad!

Tänkte kolla upp eventuellt intresse för att ha en liten informell utställning av våra grymma maskiner under dessa dagar 6-7 oktober i Mariestad...

Alltså, jag har inte pratat med någon ansvarig eller så men tänkte att vi kanske kunde ställa upp på någon plats under dagen, bara för att visa att vi finns och för att man ska kunna säga hej till de man ser på nätet ibland!

Kan vi kanske starta en lista? Inget bindande!

Lägg till ert namn så får vi ta ett beslut om hur det blir sedan!
:tummenupp
1. Gixxerforever

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Det kunde vara nice om vi får ihop ett rejält gäng!

Steen

Mer hk än kg
Gick med
15 May 2004
Hoj
-
Någon speciell tid och plats, om det nu blir något intresset verkar ju inte vara överdrivet stort.

Gixxerforever

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 1000
Någon speciell tid och plats, om det nu blir något intresset verkar ju inte vara överdrivet stort.

Tänkte parker min antingen på anvisad plats utanför Åkes video.... Annars är nu välkomna ner till Karlsholme.... Kan ju parkera bredvid min stridsvagn...

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Tänkte parker min antingen på anvisad plats utanför Åkes video.... Annars är nu välkomna ner till Karlsholme.... Kan ju parkera bredvid min stridsvagn...

Om jag inte är helt ute och cyklar. Ska Taurus mc ställa ut sina hojar i esplanaden. Man får säkert joina dom där.

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Låter intressant det där, kommer säkert på söndagen om vädret är bra. Ska ni bestämma plats och tid eller? Inte hemma i Mariestad så vore najs med enkel beskrivning på var vi ska träffas...:tummenupp

Gixxerforever

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 1000
Låter intressant det där, kommer säkert på söndagen om vädret är bra. Ska ni bestämma plats och tid eller? Inte hemma i Mariestad så vore najs med enkel beskrivning på var vi ska träffas...:tummenupp

Frågar du Big D så ger han dig sitt nummer och ger dig en alldeles utmärkt vägbeskrivning...:)
Ska vi bestämma något här och nu?:confused:

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Frågar du Big D så ger han dig sitt nummer och ger dig en alldeles utmärkt vägbeskrivning...:)
Ska vi bestämma något här och nu?:confused:

Ja det kanske inte behövs bestämmas något, men det hade varit kul att veta ungefär vilken tid som folk kommer att dyka upp och om det kommer någon överhuvudtaget på söndagen:tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...