En fågel har kvittrat och meddelat mig att Farbror blå ska ha STOOOOR razzia avseende trafikkontroller (hastighet, alko, fordons och förarkontroll). Störst vikt kommer att läggas på fredag och lördag.
Gött, jag vill feta böter till helgen. Av med skylten, köra fort, burna upp däcken framför näsan på de, ha icke godkända minblinkers, inget avgasblås, inget skattemärke osv osv. Bara ge mig! Var står de? Jag vill ju inte missa detta tillfälle ju
En fågel har kvittrat och meddelat mig att Farbror blå ska ha STOOOOR razzia avseende trafikkontroller (hastighet, alko, fordons och förarkontroll). Störst vikt kommer att läggas på fredag och lördag.
Det kan du inte bli fälld på, dom har inte rätt att använda din film som bevis här i Sverige.Även i Höganäs Får väl ta det lugnt o lämna DV kameran hemma då , inget bra med dokumenterad körning
Bra, då kan du ju ta hand om SVT även om det regnar.Jag märkte inte av detta heller idag när jag var ute och körde. ag trodde jag skulle få se snut i varje knut men icke sa nicke, dissapåjted! Åkte til Lidel och köpte mig ett regnställ. Verkar kalas för 219 pix.
Bra, då kan du ju ta hand om SVT även om det regnar.
Jag låter hojen stå i helgen, tänker inte riskera något.
Vem la in den på min användare?!??!?!?!?!!?! Sånt OGILLAS SKARPT!!!!!!!!!!!!!! även om inlägget var roligt......
Var är inlägget som Maffan inte skrev?
Var finns det roliga i det som inte funnits?
Varför är Jejo inblandad.... Kan det vara K?
Varför bryr jag mig egentligen?
Varför är det kul att titta på gamla avsnitt av Jackass, överskuggad av Bam???
Bör jag radera denna post, så kan säkert detta ordnas mot en moderat ersättning - endast två fikor....
Inlägget är på samma plats som din vinst..
Det roliga är att platsen är the black lodge.
jejo är den dansande dvärgen..
Du bryr dig för du är BOB.
För BAM påminner dig om allt du inte vågat göra...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|