Lotta skrev:Kan ingen komma hit med lite mat till mig. Jag sitter fast vid telefonen kan man säga. och jag börjar bli lite hungrig
Kamikaze kid skrev:Man kunde ju ha sagt nått i går!!
Kamikaze kid skrev:Bananer....
Miss_Orchidee skrev:.....kan man ha till mycket....
@Lotta vad är det du väntar på vid telefonen??
Lotta skrev:Jag sitter här på en pinnstol och har suttit här i fyra dygn. Jag väntar på att en kille ska ringa........skitjobbigt...!!
Långa farbron skrev:Vad heter han ?
Lotta skrev:Det kan väl inte jag veta, han har ju inte ringt än.........normala folk presenterar sig ju när de ringer, inte innan de ringer...
Långa farbron skrev:Ni träffades och han dansade bugg som en gud...sen gick ni ut och tittade på stjärnorna och lekte "kolla här då leken".
Lotta skrev:
Nu kan jag inte svara i växeln när det ringer utan risk för fnittring....nu är du fan inte oskyldig.
..Been there, did that, done that...
Jag är inte så jätteförtjust i buggning, inte heller logdanser.
Edit: jag väntar inte på någon kille som ska ringa, jag väntar på att det ska ringa bara...bara så ni vet.
Långa farbron skrev:Sen på frågan hur vida jag är oskyldig eller inte får jag hänvisa dig till min mamma,som sitter på ALLA fakta i målet.
Lotta skrev:Hon är partisk, och om hon brås på dig är hon lögnaktig också.....
Lotta skrev:Kan ingen komma hit med lite mat till mig. Jag sitter fast vid telefonen kan man säga. och jag börjar bli lite hungrig
Antagligen, men det funkar ju.n'Lasse skrev:Är detta ett nytt sätt att chatta på eller??
Ullis skrev:*asg* hur fan kan en sån här otroligt meningslös tråd dra till sej uppmärksamhet & så många svar...haha....
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |