Mattias säljer fjollmoppen

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Jag hörde ryktesvägen att det var bestens enorma oljedrickande som blev slutet på deras relation. Mattias ekonomi klarade helt enkelt inte av det längre.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Penguin skrev:
Jag hörde ryktesvägen att det var bestens enorma oljedrickande som blev slutet på deras relation. Mattias ekonomi klarade helt enkelt inte av det längre.

Jag hörde på stan att Mattias är rashatare, han hatar att motorn rasade.

Mattias ska nog köpa en retta igen :D

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Jag hörde att Mattias är bäst och att allt han gör är bra! Kom igen då! Nån som vill fajtas eller?! :crash

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Mattias SKA rejsa på Sviestad innan han säljer, det har alla på forumet sagt att han har lovat.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
gulsvartkawwa skrev:
Mattias SKA rejsa på Sviestad innan han säljer, det har alla på forumet sagt att han har lovat.
Då noterar vi det i protokollet :tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Min ekonomi har med saken att göra. Rashat likaså. Dessutom går den bättre än nånsin, men ändå lyckades jag inte lämna ZpiX långt bakom mig. Måste byta redskap. Jag vill ju vinna söndagsturerna. Fast tävla på riktigt? Näääää, jag är för kass.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mattias skrev:
Min ekonomi har med saken att göra. Rashat likaså. Dessutom går den bättre än nånsin, men ändå lyckades jag inte lämna ZpiX långt bakom mig. Måste byta redskap. Jag vill ju vinna söndagsturerna. Fast tävla på riktigt? Näääää, jag är för kass.
Bogesund GP går av stapeln varje söndag, Harry Haffa klockar dina varvtider, kostnad 2000 kr per rejs (betalas efter avslutad tävling till Länsstyrelssen) och 6 månaders spärrtid på körkortet.

Start nummer är ditt reg. nummer.

Må bäste man vinna och tänk på att ha helförsäkrat så att ni klarar ekonomin när ni klotar.

:hej

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Mattias skrev:
Va har ni rejsat? Med prillorna? Zpix kan du inte hänga av i så fall. Hans hoj är toksnabb ;)

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Han försökte till och med pracka på mig posör-moppen. Det hade gått också, om jag hade fått ett vettigt pris ur karln. Han tyckte 500 riksdaler var ett lite väl mycke specialpris...

Nu har jag ju redan min icke-posöraktiga RS , men jag tänkte att Mattias kunde gott och väl användas som reservdelplockmaskin... men men.. vi får se vad denna spännande berättelse har att visa i framtiden.

Va har ni rejsat? Med prillorna? Zpix kan du inte hänga av i så fall. Hans hoj är toksnabb
Nja, hängde av honom med TL'en. Har inte haft tillfälle att förnedra honom med Aprilian än :p

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
ZpiX skrev:
Nja, hängde av honom med TL'en. Har inte haft tillfälle att förnedra honom med Aprilian än :p

För att hänga av måste man åka förbi... Du ska få massor av chanser att förnedra mig sen.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Jag tror Mattias protesterar. Om inte annat gör nog jP det. Och menade du mig så gör nog min katt det.... eller nåt.... :D

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...