GSXR1100R
The older i get the faster i was
Trött på haverier och blårök?
Penguin skrev:Jag hörde ryktesvägen att det var bestens enorma oljedrickande som blev slutet på deras relation. Mattias ekonomi klarade helt enkelt inte av det längre.
Då noterar vi det i protokolletgulsvartkawwa skrev:Mattias SKA rejsa på Sviestad innan han säljer, det har alla på forumet sagt att han har lovat.
gulsvartkawwa skrev:Mattias SKA rejsa på Sviestad innan han säljer, det har alla på forumet sagt att han har lovat.
Bogesund GP går av stapeln varje söndag, Harry Haffa klockar dina varvtider, kostnad 2000 kr per rejs (betalas efter avslutad tävling till Länsstyrelssen) och 6 månaders spärrtid på körkortet.Mattias skrev:Min ekonomi har med saken att göra. Rashat likaså. Dessutom går den bättre än nånsin, men ändå lyckades jag inte lämna ZpiX långt bakom mig. Måste byta redskap. Jag vill ju vinna söndagsturerna. Fast tävla på riktigt? Näääää, jag är för kass.
Va har ni rejsat? Med prillorna? Zpix kan du inte hänga av i så fall. Hans hoj är toksnabbMattias skrev:Min ekonomi har med saken att göra. Rashat likaså. Dessutom går den bättre än nånsin, men ändå lyckades jag inte lämna ZpiX långt bakom mig. Måste byta redskap. Jag vill ju vinna söndagsturerna. Fast tävla på riktigt? Näääää, jag är för kass.
Nja, hängde av honom med TL'en. Har inte haft tillfälle att förnedra honom med Aprilian änVa har ni rejsat? Med prillorna? Zpix kan du inte hänga av i så fall. Hans hoj är toksnabb
ZpiX skrev:Nja, hängde av honom med TL'en. Har inte haft tillfälle att förnedra honom med Aprilian än![]()
Mattias skrev:Du ska få massor av chanser att förnedra mig sen.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!