anja skrev:
WestW skrev:Vad okänsligt att göra det på ett forum, skicka SMS.
Racerpelle skrev:Ja du Mattias,
idag är det skottdagen, du är såld...![]()
Lycka till / Racerpelle
Mattias skrev:En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?
Svaret är NEJ.
Mattias skrev:En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?
Svaret är NEJ.
Freppa skrev:Anja, inte vara ledsen. Traditionen säger att Mattias nu måste köpa dig nåt fint som kompensation.
Du är en ond mäniska, Mattias! Tjejen blir ju ledsenMattias skrev:En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?
Svaret är NEJ.
Nr:18 skrev:Du är en ond mäniska, Mattias! Tjejen blir ju ledsen![]()
Gift är precis som det låterMattias skrev:Bättre att jag säger nej och hon är ledsen i en dag, än att jag säger ja och är olycklig för resten av mitt liv. Det borde du ha tänkt på.![]()
Mattias skrev:Bättre att jag säger nej och hon är ledsen i en dag, än att jag säger ja och är olycklig för resten av mitt liv. Det borde du ha tänkt på.![]()
Du är bara bitter. Gubbe.GSXR1100R skrev:Gift är precis som det låter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |