mc dagarna i västervik...

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Vilka är det som ska till mc-dagarna i västervik?? :fyllisar

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
yzfjohan skrev:
Vilka är det som ska till mc-dagarna i västervik?? :fyllisar

Jamän säg när det är nu istället! :fatta! :tungan Jag hänger solklart på om det passar med mitt tidpressade schema! :tummenupp

//KaliZ

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Vi ska dit....vi blir nog en hel del från N-Ö som ska åka :yoparty :fyllisar :) Åker nog redan på Torsdagen.Hör av er Höglandsbor så kanske man kan samåka. :tummenupp

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
det kommer bli kalas skoj...hooppas det kan bli ett rejält gäng som ska åka dit :banana

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Jag skaaa! :yoparty

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
gött :)
då får vi hoppas man ses där nere...alltid kul att dricka lite öl med nytt folk.. :banana

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
det kommer bli svin kul.. :tummenupp
då ska vi ta ett par kalla goa :tummenupp

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Man blir ju lite sugen.

Bor alla på typ en camping? Vad kostar den? Är det typ midsommarpriser på kusten?

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Klart man ska dit! 5e året i rad för min del.... men för fasen se till att dra dit fler sporthojar! Förra året vart man ju nästan bländad av allt krom som stod parkerat! :tomten

Vårat gäng var ett av 2 på hela området som hade mestadelen sporthojar :näsblod

Blir dock ett dilemma iår, jag åker dit på torsdag men åker nog till andra sidan sverige på lördagen, ska se Rammstein (igen) i göteborg :yoparty

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
det måste vi ordna vi får försöka att slå upp tälten så nära varanndra det går..
vore kul om man kunde få me dså många sporthojar det bara går :)

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
HanneZ skrev:
Man blir ju lite sugen.

Bor alla på typ en camping? Vad kostar den? Är det typ midsommarpriser på kusten?

Vilka priser är du ute efter? Camping eller öl? :tungan

Alla som vill bor på campingen utanför "festival"området, sen finns det en
5-stjärning (smygreklam) camping på andra sidan stan, men jag skulle inte välja den, man vill ju ha gemenskapen med alla andra hojar...

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Mattiaz skrev:
Klart man ska dit! 5e året i rad för min del.... men för fasen se till att dra dit fler sporthojar! Förra året vart man ju nästan bländad av allt krom som stod parkerat! :tomten

Vårat gäng var ett av 2 på hela området som hade mestadelen sporthojar :näsblod

Blir dock ett dilemma iår, jag åker dit på torsdag men åker nog till andra sidan sverige på lördagen, ska se Rammstein (igen) i göteborg :yoparty

Har samma dilemma som dej, ska på Rammstein och tyvärr så krockar det ju med mc-dagarna, men eftersom jag bor i Västervik så har man ju varit med om en del mc-dagar så det känns som om jag prioriterar Rammstein!

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
mjukis skrev:
Har samma dilemma som dej, ska på Rammstein och tyvärr så krockar det ju med mc-dagarna, men eftersom jag bor i Västervik så har man ju varit med om en del mc-dagar så det känns som om jag prioriterar Rammstein!

Samma här, har ju som sagt varit på mcdagarna 5 år nu, och jag har mer eller mindre vestämt mig nu att jag sticker till västervik på torsdagen, och åker mot göteborg nån gång på lördagen. Lite smått o gott som skall fixas med först bara.

Banden som är nått att ha lirar ju dessutom på Fredagen så man missar inte direkt någonting för att man sticker på lördagen.

jenni_e

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
CBR600 Såld
Jag och Linda_W har funderat på att köra upp där.. under förutsättningarna att hon klarar sin uppkörning, men tror det ska gå galant :tummenupp
Någon som varit där innan som kan uttala sig om hur det är där? värt att köra alla mil från malmö?
Vad jag förstod av att läsa här så är det inte allt för mycket sporthojar, så skulle vara kul om man kunde få :fyllisar lite med lite folk från forumet då vi antagligen endast är två :tuttar som kör upp.

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
det behövs mer sporthojar på träffen...
så vi får se till att skrapa ihop lite folk ..så kan vi ju slå upp tälten så nära varandra det går... vore kul om man kunde samla så många som möjligt från sporthoj å festa å grilla ihop.. :tummenupp :banana :banana

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
CBR600RR -08
Kolboda Racing MC kommer vara där, vi har antagligen varit det största sporthojgänget där de senaste två åren även om en och annan motard och antagligen en guldvinge :gnissla smiter med oss. Ett tjugotal hojar och ett 30-tal glada människor.

yzfjohan skrev:
det behövs mer sporthojar på träffen...
så vi får se till att skrapa ihop lite folk ..så kan vi ju slå upp tälten så nära varandra det går... vore kul om man kunde samla så många som möjligt från sporthoj å festa å grilla ihop.. :tummenupp :banana :banana

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
det vore trevligt att ta ett par goa öl å grillalite med er, om vi får va med :D

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
CBR600RR -08
Det är bara knacka på, vi kommer synas... Och höras... Vi bits inte, såvida omständigheterna inte kräver det :tungan Och vi har jättegrillen allan med oss.

yzfjohan skrev:
det vore trevligt att ta ett par goa öl å grillalite med er, om vi får va med :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln