mc dagarna västervik.

ninja irak

Ny medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
1993 kawasaki zzr 600
hej undrar bara hur många ska åka till västervik på mc dagarna den 22-25 juli.
det kommer kanon bra artister dit :tummenupp refreshments.jerry williams.ryddell&Quick.och alvin lee :öl skulle vara kul om man kunde samlas några stycken innan och åka dit gemensamt eller? :squid

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Har aldrig varit där men de låter juh kul.. Klart man ska samla ihop ett gäng å åka ihop.. Ligger väl en del ny asfalt på vägen mellan åtvid å överrum.. lr?

spharv

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Suzuki
Bergare skrev:
Har aldrig varit där men de låter juh kul.. Klart man ska samla ihop ett gäng å åka ihop.. Ligger väl en del ny asfalt på vägen mellan åtvid å överrum.. lr?

Vet inte om det är klart än, men det kanske det är! Det är en ny väg mellan Överrum och Gamleby också, så de som kommer från norrköpingshållet får lite finare vägar än vad som låg där förut.

Gerry

Oturen kan man alltid lita på....
Gick med
19 Jun 2004
Hoj
Hojlös :(
Det lutar åt att jag ska ta en sväng dit.
Tyvärr måste jag jobba den veckan, men fredag-lördag blir det nog en sväng iaf.
Förmodligen tillsammans med ett gäng customhojjar från Tjällmo..

[[Rydell & Quick vill man ju inte missa, hoppas de inte kör samma låtar som förra året bara.]]

VILDING

Go o glad kex choklad.
Gick med
28 May 2004
Hoj
_
MC-dagarna....

:tummenupp Jag ska på Mc-dagarana i V-vik.Men jag vet inte vilka dagar o varifrån jag kommer...jag har ju semester.....men dit SKA jag...Hej Hej VILDING: :yoparty
ninja irak skrev:
det kommer kanon bra artister dit :tummenupp refreshments.jerry williams.ryddell&Quick.och alvin lee :öl skulle vara kul om man kunde samlas några stycken innan och åka dit gemensamt eller? :squid

Last edited:

Gabor

Guest
ninja irak skrev:
Förra året var det ca 5000 pers där, bra träff men medelåldern hög och massor av touring och custom åkare.
annars skit kul party... :yoparty

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Japp! Kommer åka dit, det blir för 3e gången... lite famlijeträff över den dock, o inga ställen att burna finns det på campingen, sen hade de tydligen förbud mot att torrgasa på nätterna :rolleyes:

Tål man inte ljud så kan man lika gärna bo nån annanstans....

Jerry Williams ska bli skoj att se, ifall man är i skick för det då... Ulf Lundell var ju itne nån höjdare förra året, likaså Rydell & Quick... har man sett dem en gång så känner man igen sig allt för väl. Blues Brothers vet jag inget om, för då hade jag trillat ifrån för flera timmar sedan... :näsblod

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping