MC Hammer-byxan / Afrikan i kostym

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
På grund av ämnets känsliga natur så vill jag inledningsvis konstatera att detta är inte ett etniskt fenomen men möjligen ett historiskt eller kulturellt. Jag tar avstånd från alla slutsatser som skiljer sig från detta ställningstagande.

Jag har nyligen kunnat dokumentera att det MC Hammer klädde sig i för snart 20 år sedan fortfarande är gångbart bland en del afrikaner.

Följande bild är tagen på en europeisk flygplats denna (!) vecka. Man ser tydligt Hammer-byxan till den savannfärgade kostymen.

Vad beror detta på? Var köper man Hammer-byxa till sin kostym? Jag har varit i många kostymaffärer i mitt liv men aldrig sett detta snitt.

Är detta rent av stentvättsafrikaner som återuppstått?

Bifogat

• mc h byx.JPG
    mc h byx.JPG
    14.5 KB · Visningar: 292
Luftigt och lätt på savannen...

Rätt vågat att ta kort på en annan kille inne på muggen må jag säga. Lite hemlig agent över spegeltricket också!

Luftigt och lätt på savannen...

Rätt vågat att ta kort på en annan kille inne på muggen må jag säga. Lite hemlig agent över spegeltricket också!

Nej nej, det är för det första en säkerhetskontroll och för det andra är det en k850 utan blixt eller fokus för att inte tilldra uppmärksamhet. Jag tror att det kan bli konstiga reaktioner om man sitter och smygfotograferar säkerhetskontroller på flygplatser. Fan vet om det inte är förbjudet till och med. :yoparty

Kanske var afrikanerna som hade dom först och MC Hammer har fått..äran (eller skall vi vara ärliga och säga skulden) för dom sdena dess.

Inte ovanligt med olika kostymsnitt för olika världsdelar.

...Fan vet om det inte är förbjudet till och med. :yoparty

Jänkarna brukar ju tapetsera sina kontroller med att det är förbjudet att göra något över huvudtaget, bortsett från att stå still och gå sakta framåt. Det kombinerat med att de vanligtvis befolkas av den sorts människor som fann intagningen till polishögskolan en smula besvärlig garanterar en fullkomligt humorfri avdelning.

Vaffan! :mad: En sån där kostym hade ju JAG kring studenten!
:D
Lejongul oxå.
Kanske inte exakt "Hammer-byxan" men liknande. Och så den fina midjekavajen...
Värsta modet DÅ ju!

:D Fan man HAR sett ut sådär!
Typ...

:gnissla

Inte ovanligt med olika kostymsnitt för olika världsdelar.

Han hade även Aladdinskor men jag tänkte att det kanske är för mycket info på en gång. :gnissla

Han pratade med sig själv senare, det var oroande. Försökte få foto då också men k850 har ju den där jävla fokuslampan från hell som sabbar hemlig fotografering.

Jag minns det inte så roliga mitten på 80-talet när man glatt gick omkring i såna där brallor, även till vardags. Personligen så hade jag problem med just den typen av brallor pga att hur man än gjorde så lyckades alltid ena eller andra byxbenet hamna i ofas med det andra med resultat att man klämde pungen på helt nya och spännande sätt när man satte sig ner. :(

Jag minns det inte så roliga mitten på 80-talet när man glatt gick omkring i såna där brallor, även till vardags. Personligen så hade jag problem med just den typen av brallor pga att hur man än gjorde så lyckades alltid ena eller andra byxbenet hamna i ofas med det andra med resultat att man klämde pungen på helt nya och spännande sätt när man satte sig ner. :(

HAHHAHA!!!! :tummenupp

Han hade även Aladdinskor men jag tänkte att det kanske är för mycket info på en gång. :gnissla

Han pratade med sig själv senare, det var oroande. Försökte få foto då också men k850 har ju den där jävla fokuslampan från hell som sabbar hemlig fotografering.

Jo jag lade märke till Aladin dojjorna men jag hade ingen förklaring för dom då de är OURSÄKTLIGA var man än bor ;)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick