MC Hoodie - Sitter dåligt?

Jimmy

Guest
Enligt gängse attityd på forumet numer är det vägarbetsväst som gäller, och utsläppsrätter....:rock

Edit: med en sådan tröja hade jag inte asfaltsurfat utan ett rejält skinnställ under!

Last edited:

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Den där utsläppsrätter borde ju komma på SH bladet ;)

Jag kör inte med något utanpå skinstället om de inte är regnstället. Till o med tygstället fick mig o bli irriterad över hur de fladdrar i vinden.

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia rsv
Vadå en grenrem som det är på flytvästar eller?:D, köp riktiga grejor i stället om du vill ha riktiga skydd .

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Är det bara jag som tycker det är svårt att äta soppa med gaffel? All soppa åker ju genom gaffeln och man får inte så mycket i munnen sen. När jag äter ärtsoppa kanske ja får med några ärtor men hur är det om man bara vill få upp sky? Det lär ju bara åka rakt igenom så man inte får något alls.
Jag funderar på att ta en bit ståltråd och sätta på någon typ av form så att soppan kan samlas istället.

:rolleyes:

Last edited:

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Hoj
KTM 890 r-2022
Är det bara jag som tycker det är svårt att äta soppa med gaffel? All soppa åker ju genom gaffeln och man får inte så mycket i munnen sen. När jag äter ärtsoppa kanske ja får med några ärtor men hur är det om man bara vill få upp sky? Det lär ju bara åka rakt igenom så man inte får något alls.
Jag funderar på att ta en bit ståltråd och sätta på någon typ av form så att soppan kan samlas istället.

:rolleyes:

:D Aaaah...:hihi

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650
Har du kollat så att din Hoodie är e-märkt och köpt av en auktoriserad MC-handlare? Det kan vara så att SMC inte testat och godkänt din Hoodie och då dör du direkt.

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Hoj
Yamma
Vadå en grenrem som det är på flytvästar eller?:D, köp riktiga grejor i stället om du vill ha riktiga skydd .

Va mena ru - vet ju alla att hoodie är bEsTa skyddet mot insektsmassamker på ditt top of the line skinnställ. :crash:smasha

Sen till TS nej din hoodie ska inte vara 3stl för stor när du kör mc - är obra...... :fakta

900 Desmodue

Medlem
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Ducati SF S -09, KTM 450 EXC -04
Som man frågar får man svar, tror du allvarligt att en hoodie skall skydda dig mot något om du kraschar??? :va

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650
Tycker det är gulligt att vi jämförs med flashback som ett skällsord. Det bevisar bara min tes att det är alltför lätt att blanda ihop SH med familjeliv...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning