MC kurs mitt i vintern

tonytule

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR1000 -05
Är du ledsen över att MC sässongen snart är slut?
Har du svårt att hålla dig över hela vintern utan att få åka mc?

Häng med på vår Off Road kurs på Fuerteventura i Januari/Februari och öva på lite feta uppställ, branta backar, lösa stenar, sand, underbara grusvägar och drick en massa god kall öl när solen värmer din kalla Svenska kropp.

Nybörjare eller van Enduroåkare vi kör olika grupper och anpassar oss till dina förkunskaper. Även om du normalt bara kör på asfalt här hemma kommer du ha nytta av dessa kunskaper när du kommer hem och vi kan garantera en härlig kul vecka med massa hojåkning, skratt och nya kompisar.

Mer info på www.mckursen.nu

Tony

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
E du en sån oseriös handlare som inte har råd o annonsera??

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Vafan. Sånt här vill inte jag se nu, jag ska ju spara en massa pengar till nästa säsong... :mad:

Ursäkta en gång. Är 2000 kr INKL. resa?

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
E bara trött på all reklam som poppar upp överallt:mad:

Fördelen med forum är ju att man kan välja vad man vill läsa, så länge det är mc relaterat så tycker jag det är helt ok.

Att sedan använda ord som oseriöst utan grund tycker jag inte är speciellt trevligt.

Tycker vi slutar spamma sönder denna tråd, som ÄR seriös och handlar om en riktigt bra kurs :)

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Fördelen med forum är ju att man kan välja vad man vill läsa, så länge det är mc relaterat så tycker jag det är helt ok.

Att sedan använda ord som oseriöst utan grund tycker jag inte är speciellt trevligt.

Tycker vi slutar spamma sönder denna tråd, som ÄR seriös och handlar om en riktigt bra kurs :)

Om man skriver om något i ett forum i andra hand för att diskutera en produkt helt ok. Men att annonsera samma produkt som säljare i ett forum.. näe. då tycker jag man hyr en annons plats i stället.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Om man skriver om något i ett forum i andra hand för att diskutera en produkt helt ok. Men att annonsera samma produkt som säljare i ett forum.. näe. då tycker jag man hyr en annons plats i stället.

En liten hint kan ju vara att forumet heter Bandagar / Kurser och alla andra trådar här innehåller i princip samma sak. Denna del är till för såna här trådar.

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
KTM
Eller så bryr du dig inte... Jag bryr mig inte, och jag mår bra av det. Sen att jag har slösat 30 sekunder på att ha skrivit detta gör mig mindre glad. Och du borde sluta slösa din tid på att klaga.

:tummenupp

tonytule

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR1000 -05
Hoppsan det blev ju en riktigt livad tråd detta även om den inte verkar handla så mycket om själva innehållet.

Roligt med folk som har åsikter.

Häng med och ha en skön vecka i solen med hojåkning.

ps. jag är inte handlare..

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Så går det när man inte läser ordentligt dvs ca 10800;- för kursen då. Nu får man fundera skidresa - mcresa hm hm.

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...