Har inte körkort för det har a1Det är sommar!
Ta flyget till Luleå, kör hojen hem så får du uppleva Sverige.
Det kan ju omöjligtvis vara billigast? En flygbiljett till Luleå kostar lätt och ledigt 2000 kr, plus soppa, mat, kanske en övernattning?Billigaste sätt....
Sätt en polare upp med flyg och låt han köra hem den.
Välj en som kör lugnt och som du litar på. Teckna försäkring på hojen.
Det är ju ändå en trevlig tur för någon som har tid över.
Går det inget direktflyg och han måste byta på Arlanda så se f*n till att han inte går ut utanför airside för annars har han problem att komma in igen till anslutningsflyget ?
Man köper väl inte en biljett dagen efter, *duh* Lite får man väl planera om man vill spara pengar. ?Det kan ju omöjligtvis vara billigast? En flygbiljett till Luleå kostar lätt och ledigt 2000 kr, plus soppa, mat, kanske en övernattning?
En transport måste vara billigare!
Flyg till Luleå för 108 kr? Isåfall erkänner jag mig absolut slagen!
Du får ju byta vid Arlanda och vänta några timmar, men det spenderar man ju snabbt genom att gå ut från airside och direkt ställa sig i kön på väg in igen. Sen har timmarna passerat snabbt. ?Flyg till Luleå för 108 kr? Isåfall erkänner jag mig absolut slagen!
Haha ok japps - jag värdesätter min tid mer än så. Häcka på flygplatser gör jag tillräckligt i tjänsten. Men det är ju en annan sak! Klart ett alternativ med sådana flygpriser.Du får ju byta vid Arlanda och vänta några timmar, men det spenderar man ju snabbt genom att gå ut från airside och direkt ställa sig i kön på väg in igen. Sen har timmarna passerat snabbt. ?
Har inte körkort för det har a1
jag körde hem min från handlaren utan körkort men det var ju så klart en sträcka på 20 minuter så det var värt risken, men köra genom hela landet är nog värre
Det är föreslagit några gånger, det faller på att körkort saknasTa nattåget och vakna utvilad. Fixa en tidig hämtning och gasa söderut.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|