brandes
utan hoj så har man inget liv
hej jag undrar ifall det är några som har lust att komma på mc mässan i göteborg, skulle vara kul att träffas och snaka så som mr emkom föreslog fast jag kan ju inte åka till sthlm...
brandes skrev:2630377hej jag undrar ifall det är några som har lust att komma på mc mässan i göteborg, skulle vara kul att träffas och snaka så som mr emkom föreslog fast jag kan ju inte åka till sthlm...
Tydligen, då åker inte jag till Stockholm iafstoooffe skrev:2630510Är det mässa i GBG också?![]()
MES!!Lundgren skrev:2630521Tydligen, då åker inte jag till Stockholm iafHellre 1.5h än 4h
![]()
BilGrappy skrev:2630527Vilken mässa är i gbg? På 2 Hjul är ju i stockholm i år, eller nästa år blir det ju.Om det är någon i gbg kommer jag iaf
Btw, Lundgren, 4h?Man åker från Uddevalla till Stockholm på 3h me X2000
![]()
JAg har ju inte så långt så jag kommerNiklasL skrev:2630622För fan pöjkar.
Nån av er måste fan till Sthlm och gå runt med mig ju!!
Mes..Lundgren skrev:2630677Bil![]()
men du Niklas Du jag o david kan väl försöka dra dit tillsammans ?NiklasL skrev:2630622För fan pöjkar.
brandes skrev:2630377hej jag undrar ifall det är några som har lust att komma på mc mässan i göteborg, skulle vara kul att träffas och snaka så som mr emkom föreslog fast jag kan ju inte åka till sthlm...
Bra jag möter upp er där, bra då sa vi så å bärgren kommer också med, men va bra då säger vi så.Mr.PB skrev:2630799men du Niklas Du jag o david kan väl försöka dra dit tillsammans ?
prulle skrev:2630824Bra jag möter upp er där, bra då sa vi så å bärgren kommer också med, men va bra då säger vi så.![]()
Madass_ skrev:2630961Gbg?
Nej nu blir det hem och tjata på att åka dit
Sthlm är iallafall en självklarthet![]()
Mr.PB skrev:2630799men du Niklas Du jag o david kan väl försöka dra dit tillsammans ?
NiklasL skrev:2630622För fan pöjkar.
i GÖTEBORG? vore ju underbart men har inte hört om ngn mässa där iår(nästa då..brandes skrev:2630377hej jag undrar ifall det är några som har lust att komma på mc mässan i göteborg, skulle vara kul att träffas och snaka så som mr emkom föreslog fast jag kan ju inte åka till sthlm...
himmel skrev:2631510i GÖTEBORG? vore ju underbart men har inte hört om ngn mässa där iår(nästa då..) 2hjul va ju i gbg två år i rad pga att mässhallen i sthlm va upptagen andra året om jag minns rätt. LänkaLänka! vill höra mer om mässan i jönköping oxå! man vill ju inte åka till baksidan om det är mässor häromkring också!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |