Wonderboy skrev:2554974När och var kommer "årets" mcmässa äga rum?
Missade den förra och skulle mer än gärna vilja gå på den som skall komma.
Någon som sitter med lite info eller är det bara jag som inte hängt med?
Mvh
Wonderboy skrev:2554974När och var kommer "årets" mcmässa äga rum?
Missade den förra och skulle mer än gärna vilja gå på den som skall komma.
Någon som sitter med lite info eller är det bara jag som inte hängt med?
Mvh
Har den inte varit två år på raken i GöteborgJossan skrev:2555252Dom hade väl inte glömt att boka den, det är väl så att den varannat år är i Sthlm och varannat år i Göteborg? Hur vida Stockholmsmässan och Sollentuna mässan turas om har jag ingen susning om. Eftersom den var i Göteborg förra året borde den vara i Stockholm i år och som Jörgens länk visar är året mässa i Stockholm på Stockholmsmässan.
Jossan skrev:2555252Dom hade väl inte glömt att boka den, det är väl så att den varannat år är i Sthlm och varannat år i Göteborg? Hur vida Stockholmsmässan och Sollentuna mässan turas om har jag ingen susning om. Eftersom den var i Göteborg förra året borde den vara i Stockholm i år och som Jörgens länk visar är året mässa i Stockholm på Stockholmsmässan.
sandstream skrev:2555262Har den inte varit två år på raken i Göteborg
d1ce skrev:2555265Jopp, för att något "glömt att boka", kompetens! Men det är väl kanske inte riktigt hela sanningen... Vad vet jag
-@
MANGAN skrev:2555333Hörde föst att det var för de glömt att boka ...sen för att de tyckte de blev för dyrt i stockholm mot göteborgs anbud
...men vad vet jag
lorkan skrev:2556572Va? Blir det ingen mässa i GBG i år alltså? Då blir det ju ingen mässa alls för mig.
Kan dom inte köra både STHLM å GBG. argh.
Cervantes skrev:2557075Du har ingen rätt att klaga!! gbg har som sagt haft den två år i rad!
lorkan skrev:2559022Jag tycker dom ska satsa på en hattrick. Vill ni uppe i Norrland gå på mässa går där väl tåg?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|