MC-olycka Stockholm-Jakobsberg

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Blev precis uppringd av en gammal klasskompis. Har inte pratat med henne på ett år. Hon var på väg hem med bussen och passerade en mc-olycka på Enköpingsvägen mellan Jakobsberg och kallhäll, Berghem för att vara exakt.
Känndes inget specielt fram till att jag utanför fönstret hörde skrikande sirener... Jävligt olustig känsla.

Värmde dock att få veta att folk ändå tänker på en.

Hoppas det inte är något allvarligt.

CoRuS skrev:
2533869 Blev precis uppringd av en gammal klasskompis. Har inte pratat med henne på ett år. Hon var på väg hem med bussen och passerade en mc-olycka på Enköpingsvägen mellan Jakobsberg och kallhäll, Berghem för att vara exakt.
Känndes inget specielt fram till att jag utanför fönstret hörde skrikande sirener... Jävligt olustig känsla.

Värmde dock att få veta att folk ändå tänker på en.

Hoppas det inte är något allvarligt.

Hörde att det var ett rejält pådrag på vägen. Hoppas också att det inte var alltför allvarligt.

Det kommer nog vara en hel del olyckor nu, folk som är varma i kläderna efter hela sommarn i kombination med löv, kalla däck, lera från traktorer mm. Ta det lungt nu, bättre att köra sakta i höst, in att inte kunna köra alls nästa år! :fakta

Hoppas det gick bra i olyckan! :)

japp jag vet att jag e ett år efter :va men jag tror det är jag som det handlar om xD

Bifogat

• fikus hubert.JPG
    fikus hubert.JPG
    20.1 KB · Visningar: 114
  • hgh.JPG
    hgh.JPG
    18.7 KB · Visningar: 217
  • jgidrg.JPG
    jgidrg.JPG
    16.8 KB · Visningar: 62
Men för tusan snubbelgubbe;)
Hur gick det med dig, vad hände?

Det råkar inte vara du som brappar runt med en icke original moppe med lite grönt på? Vågar nästan säga att jag känner igen moppen från en granne i Polhem?

Men för tusan snubbelgubbe;)
Hur gick det med dig, vad hände?

Det råkar inte vara du som brappar runt med en icke original moppe med lite grönt på? Vågar nästan säga att jag känner igen moppen från en granne i Polhem?
haha xD .. det gick bra den gången ..men polarn brött lårbenet:rolleyes:
nop .. men de e en polare som bor vid dej ungefär ;)

Lårbenet, fy fan. Hoppas han inte har några men efter det.

Jävla ligistpolare du har...som inte prenumererar på Bomber ;) *pff, tufft att skylla på polarn;)

Go hard or go home:tummenupp
nej inga men ..men han tog ur spiken ur benet här om dagen åså ramla ha så gick det av igen :huvet

jag får väll uppmuntra han till att börja prenumerera ;) haha tro mej du skulle se fall det var jag .. har du nånsin sett den moppen på slangen eller ?;)

nej inga men ..men han tog ur spiken ur benet här om dagen åså ramla ha så gick det av igen :huvet

jag får väll uppmuntra han till att börja prenumerera ;) haha tro mej du skulle se fall det var jag .. har du nånsin sett den moppen på slangen eller ?;)

Bröt det igen? Förbenad otur. Du får hälsa Mister Glas att han får krya på sig å du får se till att hålla dig på ett hjul bland moppeligisterna så att man kan känna igen dig;)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick