MC olycka

Ric

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
-
:klappar Synd bara att dom faller in i statistiken ur försäkringssynpunkt.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
duckie skrev:
2671799 VIF VIF SNYFT SNYFT.
:) :huvet :död

eller hur skulle man göra...?

Du VIF:ar först och säger att du hedrar och tänker på alla hojbrödrar och systrar.

Sen lägger du till att det är rätt åt dem om de var hojtjuvar för sådana som inte kan skilja på mitt och ditt förtjänar fan inte bättre! :mad:

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
korvgubbe skrev:
2671881 Du VIF:ar först och säger att du hedrar och tänker på alla hojbrödrar och systrar.

Sen lägger du till att det är rätt åt dem om de var hojtjuvar för sådana som inte kan skilja på mitt och ditt förtjänar fan inte bättre! :mad:

För fullständighetens skull bör man också lägga till på vilket sätt man skulle ta livet av/allvarligt skada dessa individer om man råkade stöta på dom. Brutalt ska det vara!:mad:

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Historiska studier, t.ex. medeltid och spanska inkvisitionen rekommenderas! Där kan man finna många guldkorn.

Kineserna har många fina idéer också, t.ex. Ling-chy. :)

Från susning.nu:
Ling-chy är en kinesisk avrättningsmetod. Bödeln har en mängd vassa knivar som ligger under ett skynke. Varje kniv är markerad med en kroppsdel. Bödeln tar upp en kniv på måfå och hugger av den kroppsdel som kniven var markerad med.

Detta tillför ett element av godtycke, som varje barbarisk avrättning bör innehålla.:D

Last edited:

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
"men vi vet inte om de har kört vält "

Klart det gör ont om man krockar med en vält :rofl

Förrexten, stegling, vore inte det något?

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
HansJ skrev:
2673076 Förrexten, stegling, vore inte det något?

Stegling är en ypperlig metod!!

Nu minns jag inte vad det heter (någon som vet?), men det fanns någon trevlig avrättningsform där man drog ut tarmarna och inälvor ur det vakna offret under en rätt lång tidsperiod. Verkar relevant i det här fallet. :)

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
en liter Honda
korvgubbe skrev:
2671881 Du VIF:ar först och säger att du hedrar och tänker på alla hojbrödrar och systrar.

:skrattaåt :bow :skrattaåt :bow

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Sänder en tanke till de rättmäktiga ägarna som fått sina hojar stulna. Tjuvarna tänker jag inte alls på.

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
I vissa fall så är hedersmord inte så dumt!
Rör min kärlek och du ska ångra att din pappa knullade ludret till din mamma!

Dalafalo

Alltid retar det nån
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
RC211V
X-up skrev:
2673207 Sänder en tanke till de rättmäktiga ägarna som fått sina hojar stulna. Tjuvarna tänker jag inte alls på.

Håller med dig fullständigt, jag bor mellan Falköping Och Skövde och skulle bli vansinnig om nån stal min hoj. Stöldförsäkring har jag, men det spelar ingen roll, om det hände mig så skulle jag gå in för att skada den som stal min repsol.
Edit: sen skulle jag vara stolt över att ta mitt straff :tummenupp

Last edited:

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
ang stölden

eftersom min hoj blev stulen i landskrona förra sommaren av pack :mad: o snuten gör inte ett jävla skit fast vi har hur många vittne som helst på att de sett dom köra min hoj så ger ja absolut inte ett skvatt tanke på de som vurpat utan alla tankar går till de som ägde hojarna, känner med er o inte på dessa "människor" som roar sig med att röra andras ägodelar......rättvisa kommer att skipa bara så ni vet det om ni nu läser detta i landskrona

Vrak2005

Z800
Gick med
22 Mar 2005
Hoj
Z800 -14
Dalafalo skrev:
2673261 Håller med dig fullständigt, jag bor mellan Falköping Och Skövde och skulle bli vansinnig om nån stal min hoj. Stöldförsäkring har jag, men det spelar ingen roll, om det hände mig så skulle jag gå in för att skada den som stal min repsol.

Jag har ingen stöldförsäkring och hoppas det inte är min hoj, fast i så fall borde väl någon ringt mig? Alltid kul med folk som är hojintresserade även om jag hoppas att just de här hamnar på andra sidan eller åtminstone halvvägs dit :mad:

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
ocke skrev:
2673251 I vissa fall så är hedersmord inte så dumt!
Rör min kärlek och du ska ångra att din pappa knullade ludret till din mamma!

Du är en sjuk människa, synd att Du kör hoj då du verkar sakna empati och verklighetsuppfattning------->Men mördar inte för att en hoj blir stulen, fan det är ju bara lite plast och plåt............man du kanske går igång på plast och plåt........

hajen77

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
Yamaha YZF R6
Ha ha hoppas det gjorde jävligt ont och att dom får men för livet...
Är man så j..la dum och snor andras hojar så får man fanimej skylla
sig själv...

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag